Elikkäs onko mitään paikkoja netissä josta saisi edes pikkasen lompsan pohjalle täytettä? Olen 15 vuotias ja melko ahkera käyttämään tietokonetta. Tarvis rahaa ku tänävuonna sitä menee esim. mopoon. Kiitoksia!
15v. netistä rahaa???
6
204
Vastaukset
- ghfghfgfg
mm neobux on hyvä ja sieltä tulee muita ptc eli maksua klikkailemalla sivustoja joista hyväll' työllä ja heetken jäsenenä ollut tienaa 20senttii päiväs :S mut jos oot jokaisella luotettavalla sivustolla se voi olla jopa 80e päiväs. neobuxsissa oon maksullinen jäsen ja saan about 10e viikos
ahkerana http://www.neobux.com/?r=lukeman1 rekisteröidy ton kaut saatat saada boonuksia Eikös muita paikkoja muka ole, kuin tuo Neobux? Olisi kiva saada muitakin vaihtoehtoja.
- rahapoju
Sharecash tai adf.ly. Tosta adf.ly saa vaa jtn 0,1 snt per joka sun linkist on käyny. Sharecashista jonku täytyy tehä sulle sellane ku survey. Eli tiedot täyttä ja sit saat sen n.30 snt. P.S. Mun kaveri on kans tollane tietokone hackkeri ;D Siltä kuullu noi jutut. Se on nyt 12v :D
- Kärsivällisyys.
kyllä paras ja luotettavin PTC sivuista on juurikiin tuo neobux. Ite tienaan nykyisin noin 15e viikossa. Puolisen vuotta klikkaillu. mutta jos nousu menee samaa tahtia niin puolen vuoden päästä tulee varmaan 25-30e viikossa. Ja olen kyllä nostanutkin rahat aina ulos paypal tilille ja jätt'nyt sitten vähän sinne että saa maksettua referaalien vuokraa. Mutta näiden sivujen kanssa pitää sitten olla kärsivällinen ja alku varsinkin on hidas. Täksi kesäksi mopoa nuilla sivustoilla ei makseta ei saa, mutta jotain pientä kivaahan niillä on mukava ostaa. Varsinkin kun paypal tilillä voi maksaa melkein joka verkkokaupassa.
jos meinaat rekisteröityä niin rekisteröi tuon kautta.http://www.neobux.com/m/v/?rh=6D616B6B61726133.
jos klikkailet paljon voin maksaa bonuksia sulle, pääsee helpommin alkuun. Enhän mie vielä sais käyttää tuota PayPal:ia ku siellä luki ettei alle 18 vuotiaat saa käyttää sitä :S
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595