Onko ketaan suomalaisia keski-Meksikossa (Guanajuato, Queretaro) liepeilla. Olemme suunnittelemassa muuttoa sinne ja olisi kiva tietaa onko ketaan suomea puhuvia alueella!
Suomalaisia Meksikossa?
12
627
Vastaukset
- eeeeeeee
Moi! Täällä yksi suomalainen Leónin kaupungissa. Asutteko jo täällä päin?
- jaheni
ei viela... tassa valissa meinattiin muuttaa suomeenkin takaisin kun tuli tyotarjous. taas ollaan mietitty meksikoon muuttoa!
- jaheni
moi oletko asunut siellä kauankin?
- nilas
Guadalajasta löytyy yksi:)
- jaheni
onko kenelläkään tietoa työn saamisesta... perhe meksikolainen, itse suomalainen. puhun lähes sujuvasti espanjaa, ja tekisin mitä vaan!
- Carlos
Onko ketään suomalaisia Monterreyssa?
- hanna2
Veracruzista löytyy yksi!
- Jaheni
Moi kauanko olet asunut veracruzissa?
- Violaaa85
Nostan keskustelua :) Löytyisiköhän ketään Keski-Meksikosta, esim. Guanajuaton osavaltiosta? Itse asun täällä vakituisesti ja olisi kiva tietää, löytyykö täältä päin muita suomalaisia... vähissä tuntuu olevan!
- Jaybee
Ei ihan Guanajuotosta, mutta pian ehkä muutto Queretaroon. Tällä hetkellä asustan pysyvästi Mexico Cityssä. Löytyykö ketään täältä?
- jaheni
Moi. Missä päin Guanajuatoa? Celaya? Kerro ihmeessä. :)
- Mebbi
Jaybee kirjoitti:
Ei ihan Guanajuotosta, mutta pian ehkä muutto Queretaroon. Tällä hetkellä asustan pysyvästi Mexico Cityssä. Löytyykö ketään täältä?
Moi, joko olet muuttanut Querétaroon? Itse olen muuttanut tänne kuukausi sitten :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595