moi oon 8v jätkä ja menin eilen softaamaan ja minuun osui kuula ja kaaduin maahan ja huusin kuolin mutta kaveri sano mua kakaraksi ja haukku vaan etten osaa leikkiä kuulasotaa koska en spavnannut mitä se tarkottaa ja mitä mun pittää tehä jos kuula osuu.
mitä pitää tehä jos kuula osuu.
31
188
Vastaukset
Jos kuula osuu, huudat "osuma", nostat aseen ylös ja nouset rauhallisesti ylös, silmäsuojat silmillä ja kävelet Offgame alueelle...
Jos on lääkintämies sääntö niin kutsut lääkintämiestä.- jugttes54609777rddjh
8v Osaa kirjoittaa noin hyvin :O Epäilen ettet oo 8v
- hohoo ala
"oon 8v jätkä" EI 8 VUOTIAS OO SAATANA JÄTKÄ VAAN KAKARA
ku olin kaheksan olin parempi kirjottaa ku toi -.- ei millään et haluisin leuhkii...
lol ei sun kaverillas oo mitään tietoa koska ei softaukses spawnata!
Yhdessa muodossa on spawni mut se on sit omas bases missä voi spawnata siinäkin oli joku raja oliko se 5x pysty spawnaa
soviet.sniper kirjoitti:
Yhdessa muodossa on spawni mut se on sit omas bases missä voi spawnata siinäkin oli joku raja oliko se 5x pysty spawnaa
jaa
- 11111regedger
Riipuu vähä pelimuodost
sä oot vitu retu :D
- fps-mestari
Taidat kyllä olla pikkasen vammanen :D
- tyhmä8vkakara
VOI VITTU KU TUUN TÄÄLTÄ VITUSTA KYSYMÄÄN NEUVOA KU VITTU EN OO ENNEN PELANNU JA TE VITUN PEDARIT VAA HAUKUTTE VAMMASEKSI!
GET A LIFE AND SHOOT YOURSELF WITH REAL GUN!! - 5.v softari
tyhmä8vkakara kirjoitti:
VOI VITTU KU TUUN TÄÄLTÄ VITUSTA KYSYMÄÄN NEUVOA KU VITTU EN OO ENNEN PELANNU JA TE VITUN PEDARIT VAA HAUKUTTE VAMMASEKSI!
GET A LIFE AND SHOOT YOURSELF WITH REAL GUN!!oot vitun oikeessa noi vitun mulkut tulee vaa haukkuu ja ite oon 5.v ja softaan tällä :) http://redwolfairsoft.com/redwolf/showImage.jsp?image=http://img.redwolfairsoft.com/upload/product/img/Minigun-long-L.jpg&keepThis=true&TB_iframe=true&height=500&width=800n
- trollllllll
5.v softari kirjoitti:
oot vitun oikeessa noi vitun mulkut tulee vaa haukkuu ja ite oon 5.v ja softaan tällä :) http://redwolfairsoft.com/redwolf/showImage.jsp?image=http://img.redwolfairsoft.com/upload/product/img/Minigun-long-L.jpg&keepThis=true&TB_iframe=true&height=500&width=800n
Katokku ootki 5v ja painat yhtä paljon ku ase
- Järkevää!
trollllllll kirjoitti:
Katokku ootki 5v ja painat yhtä paljon ku ase
He he hyväläppä. Toi 5v. Softari on oikeesti 100v. vanha=)
tyhmä8vkakara kirjoitti:
GET A LIFE AND SHOOT YOURSELF WITH REAL GUN!!tiiätkö sää vajakki ees et mis vaihees pitää käyttää lausetta hanki elämä? ja miten pikkupoika noin kovasti kiroilee? :O
- tyhmä8vkakara
softingman kirjoitti:
tiiätkö sää vajakki ees et mis vaihees pitää käyttää lausetta hanki elämä? ja miten pikkupoika noin kovasti kiroilee? :O
NO VITTU SIINÄ VITUN VAIHEES KU TOLLASET VITUN VAJAKIT JA KAJAKIT TULEE AUKOON PÄÄTÄ JA SULLE VITTU SANON ET GET A BALLS AND LICK YOU DAD'S ASSHOLE GAY ASSLICKER!!!
tyhmä8vkakara kirjoitti:
NO VITTU SIINÄ VITUN VAIHEES KU TOLLASET VITUN VAJAKIT JA KAJAKIT TULEE AUKOON PÄÄTÄ JA SULLE VITTU SANON ET GET A BALLS AND LICK YOU DAD'S ASSHOLE GAY ASSLICKER!!!
älä oikeesti käytä capsia se polttaa mun silmät pikku poika :D ja ai että minäkö auon päätä? säähän tässä rageet ku kokoajan näkyy vaan **** ******* ***** **** tollasia merkkeja.
tyhmä8vkakara kirjoitti:
toi on just tollast 2 luokka stylee et kiroillaan hirveesti ja kirjotetaan capsilla :DDDD broblem?
5.v softari kirjoitti:
oot vitun oikeessa noi vitun mulkut tulee vaa haukkuu ja ite oon 5.v ja softaan tällä :) http://redwolfairsoft.com/redwolf/showImage.jsp?image=http://img.redwolfairsoft.com/upload/product/img/Minigun-long-L.jpg&keepThis=true&TB_iframe=true&height=500&width=800n
en ihmettelis vaik olisit 5v koska toi on aikamoista kusetusta et 5v käyttäis minigunii se ei ees jaksais kantaa sitä xD lähtis kädet irti heti jos yrittäis...
- ProAirsoftaaja ;Demt
Tässä vähäsen tietoa:
Eli kun kuula osuu niin huudat osuma! ja menet spawn alueelle ja spawnaat (Riippuu pelimuodosta/säännöistä).
Jos ei ole spawnii niin huudat osuma! otat lippaan irti j ammut parikertaa taivaalle ja menet lasit/maski päässä OffGame alueelle.
Jos pelissä on lääkintämies sääntö niin huudat lääkintämiestä kun sinuun on osunut. Helppoa ;D - ihmettelenragee
tyhmä8vkakara mistä moinen rage :D ???
- softaaja
ei tiiä mitä tehään ku kuula osuu! FAIL !!!!!
- Viisas 9v ipana
Tee näin: osta syanidikapseleita ja anna jokaiselle pelaajalle yksi ennen pelin alkua. Kun kuula osuu niin käyt makuullesi ja nielaiset kapselin! Tämä on paljon realistisempi tapa pelata!
- tyhmä8Vkakara
Viisas 9v ipana kirjoitti:
Tee näin: osta syanidikapseleita ja anna jokaiselle pelaajalle yksi ennen pelin alkua. Kun kuula osuu niin käyt makuullesi ja nielaiset kapselin! Tämä on paljon realistisempi tapa pelata!
mistä saa noita syadinikapseleita??
- AirsoftWar
Kapseleista entiiä, mut kannattaa lukee täältä säännöt esimerkiks: http://pirkanmaasoft.info/pelisaannot.html
Itekki tuolta lueskelin ennen liittymistä.- Ruudolfi saves
Nyt tuli vittu lähtö amerikkaa..... Vittu. Syaniidi on myrkkyä, joka tappaa heti eikä sitä voi hoitaa. Oon kuullu vittu apinoistaki jokka on teitä viisaampia saatanan ipanat. Ihan vitun sulle puhun
- tyhmä8vkakara
Ruudolfi saves kirjoitti:
Nyt tuli vittu lähtö amerikkaa..... Vittu. Syaniidi on myrkkyä, joka tappaa heti eikä sitä voi hoitaa. Oon kuullu vittu apinoistaki jokka on teitä viisaampia saatanan ipanat. Ihan vitun sulle puhun
Eikös se syanidi ole vähän niinku karkkia?
- Kiinalaista sui-hing
Ruudolfi saves kirjoitti:
Apinaki tietää et tämä palsta on trolololollli
- Qwertyuiopåasdfghjklöäxz
Kiinalaista sui-hing kirjoitti:
Apinaki tietää et tämä palsta on trolololollli
Tuli oikee De-Ja-Vu :D Ihan ku joku ois sanonu mulle täst aikasemmin /:l
Kyllä, tajuin että tän koko syanidi jutun alottaja oli trolli, en vaan muistanut laittaa sitä viime postaukseeni. Ja tää on kekustelu, ei palsta. Palsta on paikka johon laitetaan näitä kyseisiä keskusteluja. Apefarm gets bigger all the time :D
- fps-mestari
GET A BALLS AND LICK YOU DAD'S ASSHOLE GAY ASSLICKER!!!
- tyhmä8vkakara
YEAH YEAH CALM HIM FUCK DOWN FAT ANALSICK BITCH!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134