Vuorenkilpeä,kuunliljaa,kevätkaihon kukkaa,
pikkutalviota,maahumalaa.
Myös vaaleanpunaisen daalian juurakoita.
Yhteystiedot: leenasjosten@gmail.com
V: Lahjoitetaan perannoja Turusta
3
120
Vastaukset
- kukkakuume
Laitoin viestiä sähköpostiisi=) Pikkutalviosta.
- amestv
Hei !´
Olen kiinnostunut saamaan perannoja ja daaliaa.
Terveisin. arjamaaritelo@gmail.com - tuulaFo
Hei Leena
Viestisi on jo hieman vanha, mutta kentiesharrastat puutarhanhoitoa vieläkin. Ja eihän kysyvä tieltä eksy, joten olisin tiedustellut mahdollisuutta ostaa Sinulta noita vaaleanpunaisia daalian juurakoita. Itse asun Vaasan kupeessa Mustasaaressa ja jos voisin ostaa näitä juurakoita, niin silloin ne melkeinpä pitäisi lähettää joko postipakettina tai linja-autolla. Toki maksan kulut.
Olen alkutaipaleella oleva kotimaisen daalian keräilijä ja minulla ei juurikaan ole näitä vaaleita värejä tai monivärisiä ja siksi olisin tyytyväinen jo muutamaan juurakkoon.
Terveisin Tuula Forsblom, Siirintie 12, 65610 Mustasaari, puh 0400 363 167
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164