Millä vyöarvoilla olette? Itse olen toisen asteen sinisellä vyöllä. Tai kiusataanko sinua työpaikoilla/koulussa harrastuksesi takia? Jos kiusataan, haluan vain tietää että en ole ainoa.
TaeKwonDo
2
150
Vastaukset
- McPuni
Väri vaihtelee vähän lajista riippuen.
Kyllä sitä joskus yritettiin koulussa kiusailla, mutta enpä ollu millänsäkkän. Jätä omaan arvoon vaan, kyllä ihmiset joskus aikuistuu.
Tosin, sanottakoon nyt itsestäänselvyytenä, ettei juuri kannata antaa mitään kiusaamisen aihetta, eli hissukseen vaan lajihommista jos ei siitä erikseen kysytä :) - Jill 96
Minulla on keltainen vyö taekwondossa ja combat hapkidossa.
Aluksi oli vähän härnäämistä kaveri porukassa ja välillä koulussa porukat huusivat kommentteja. Itse en lajiani mainostanut mitenkään, mutta seuramme järjesti pieni muotoisen esittelyn koulullamme ja minä jouduin tietenkin apulaiseksi esitykseen... No muutaman kuukauden päästä en kuullut enään ilkeitä kommenteja koulussa kun en välittänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595