Kaikille koliikkivauvoille suosittelen ( omasta kokemuksesta!!!) vyöhyketerapiaa. Itse odotin turhan pitkään vyöhyketerapeutille menoa ( kävelin jo konkreettisesti päin seiniä), oli muka pakko yrittää itse pärjätä (heh, heh ). Kolme käyntiä vyöhyketerapiassa riitti, ja jo huuto loppui ja sai kaikki vihdoin nukkua.
Yksi erittäin hyvä terapeutti, joka on nimenomaan erikoistunut vauvoihin löytyy Nummelasta.
Rohkeasti vain kokeilemaan ;)
Apua koliikkiin
Parempi myöhään...
3
1175
Vastaukset
- Joku
Ei kannata ihan kaikkeen uskoa. Ja jos uskookin, niin voi kysellä rahat takaisin -sopimusta ;-)
- Tomi
... vyöhyketerapia ainakaan meillä. Ja miten olisi voinutkaan? Maalaisjärjellä ajatellen ei koliikki-kipu parane jalkapohjia painelemalla.
- Janna
Kenties kaikki tässä maailmassa ei mene juuri sinun järkesi mukaan? ;o) Ainakin minun pieni veljenpoikani sai välittömän avun jo ensimmäisestä vyöhyketerapiakäynnistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670