Mitä kummallisimmilla nimikkeillä rahaa varastaa kepulit.
Jo yksin Matti Vanhaselle ja Mari Kiviniemelle annettu = varastettu miljoonia euroja.
Ja katsokaa mitä aina selityksenä.
Mikä nimi rahalla joka varastettu
Vai ei korruptiota Suomessa, sano Marikin.
MTK, Eläkeyhtiöt, Nuorisosäätiö
11
<50
Vastaukset
- Seppo Keränen
Suomen Keskusta on rikollisjärjestö.
- Maksaja.
Tarkoitin Kepu-eliitin suunnalta.
Miljoonittain katoaa rahaa taskuihinsa
Ei ne mulle anna vaikka itse asiassa olen MTK:n jäsen.
Jokainen voi laskea paljonko rahaa antanut heidän huvituksiinsa.
Vaade jo aikamoinen joillain
1 -esimerkki:
Paavo Väyrysen yksityissuihkari maksoi 481 000 e
Jonka taas valtio kustansi.
Lehtikuvien perusteella paikallisilla Irakilaisilla oli mukavaa kun niin nauroivat kun Väyrysen " piipahti " sielläkin juuri ennen viime eduskuntavaaleja kun oli vielä ministeri.
Sitten oikeuksia mukamas käydään 8000 eurosta. kun sekin epäselvää. - kepuroistot
Kaikki kepulaiset on roistoja.
- 12+8
Kepu on rosvojoukkio.
- Kutsumaton vieras
MKT-kepu on syöpä, joka on iskenyt kiinni veronmaksajien elämään, valtion rahoihin ja kuluttajien ruokapöytään.
MTK- kepu syö pöydässäsi.- stoppi kepulle
Nyt Kepusta päästään. Lopullisesti.
- Ilmat pihalle!
Kepussa rötöstelyyn on yli satavuotinen perinne.
- huolestunut demari
Herää kysymys harjoittaako kepu satananpalvontaa?
- :( :(
Ei sekään ole poissuljettua.
- Hissi Puhe
Kepussa rehottaa musta korruptio.
Tänään KRP kiinnostu Lehtomäestä ja Vehviläisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562198En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321694Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 861029
- 20969