liitetään Jyväskylään?
Milloin Muurame
3
238
Vastaukset
- Tynnyri-Eikka
No eihän siihen kauaa mene. On se ihme juttu et Muurame ei kehtaa julkisesti myöntää tätä tulevaa liitosta. Niin, kuntalaisten vihathan se niskoilleen saisi. Jäitä hattuun ja päät vessanpönttöihin, muuramelaiset: vielä liitytte Jyväskylään, tahdotte tai ette. Jos ei suosiolla, niin sitten pakkoliitoksella. Niin että lällällää.
Tiesittekö muuten, että olen entinen muuramelainen. Muutin pari vuotta sitten tänne Jyväskylän puolelle. Ja niin että mistä syystä? Olen Muuramesta kotoisin ja kyllästyin lakkavaakunakuntaan, eihän siellä ole minulle enää mitään. Ympyrät sulkeutuivat ja liityin Jyväskylään ennen Muuramea, joka menetti katukuvastaan tämän viimeisen kylähullun. Ai niin, kävin muuten tänään Muurameessa. Ja tulen huomenna taas sinne Muurameeseen. Nähdään taas.
T. Tynnyri-Eikka - MuurameAlas
Vielä sitä odotetaan ja toivotaan! Muuramen kunnan rötösherrat ja rouvat tulee vielä nöyrtymään kaupungin alaisuuteen ja se on niille oikein! Muurame Jyväskylään ja mitä nopeammin sen parempi
- Ruususelta
Persnettoisena J:kylä himoitsee Muuramen kuntaa etenkin siellä toimivaa yrityskantaa , yrityksethän ovat niitä jotka tuottavat . Tavis äijä veroinensa on vain tappio & kuluerä sillä mukulat pitää opettaa ja vielä passata lääkärin hoitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706