Hei vaan, olen miettinyt jo pitkään että onko Kotkassa ollut koskaan mäykky tapaamisia?
Minulla on 10kk vanha normaalikokoinen karkeakarvainen mäykky Osmo nimeltään.
Niin haluaisin vaihtaa kuulumisia/kokemuksia muiden saman rotuisten kanssa. Ja se on ihan erilaista ku täällä palstoilla kyseleminen.
Eli siis jos olette kiinnostuneita järjestämään mäykky tapaamista niin minä olen ainakin mukana!
Mäykky tapaamisia Kotkassa???
2
116
Vastaukset
- mäykyt
Hei,
Minulla on kaksi lyhytkarvaista mäykkyä toinen 6 vuotta ja toinen on n.1½ vuotta, tyttöjä molemmat.
Muutimme vasta pari kk sitten Kotkaan.
Ja olisihan se kiva tavata muita kellä on "saman rotusia".
Te ette käy näyttelyissä?Olisi todella mukava tavata kuten sanoit "samanrotuisia" kavereita. Niin ja me käydään match showssa koska Osmolta ei ole toinen kives laskeutunut niin se ei menestyisi oikeissa näyttelyissä. Tosin Osmo on vielä niin villi tapaus ja kaksi kertaa ollaan käyty vasta niin ei tässä nyt mitään mestareita heti olla.
Olisi kyllä kiva tavata ja vaihtaa kokemuksia yms. Itselläni ei ole autoa käytössä mutta kuljemme bussissa Osmon kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647