Barksin tarinassa asialla eivät tosin olleet ihmiset vaan Ankkalinnan asukkaat.
http://yle.fi/uutiset/kultaryntays_avaruuteen_ihmiskunnan_seuraava_askel/6008499
Mitä kreationisteilla on sanottavaa? Saako ihminen hyödyntää kaikkea mitä maailmankaikkeudessa on vai onko tässä asialla jumalaton tekniikka?
Carl Barks kuvasi tätä jo 1960-luvulla
7
114
Vastaukset
Aku Ankka 5/1968: Roope-setä: Avaruuden rikkauksia etsimässä.
Ei ole Barksin piirtämä vaan Tony Strobl & Steve Steere tekijöiksi ilmoitetaan!- hulabaloooloo
Jeps, mutta Barksin alkuperäinen käsikirjoitus.
- Hiski+naapurin.kissa
Jatkotarina Kuun kultaa taisi ilmestyä 1966.
- V.Loco
Olen etsinyt ts. porannut malminäytteitä ausseille (Ihan täällä kotiplaneetalla) ja välillä touhu oli tavattoman vaikeata ja jopa vaarallista vaikka kaikki mahdollinen tietotaito ja tekniikka oli käytettävissä..
Zombien hommaa, jatka terää 3 metriä..Odota..Jatka terää 3 metriä..Kovin vaikeaa uskoa että mineraaleja koskaan etsittäisiin tai noudettaisiin jostain noin kaukaa, tekniset ongelmat saisi varmaan kertoa 10 tuhannella..! Lisäksi tavattoman kallista toimintaa, taitaa kairanäytteen metrihinta olla (Täällä maan päällä) 80-100 euroa ja kairanäytteiden analyysin perusteella kaivokset perustetaan-varmistuksia varmistuksien perään..Käsittämätön määrä kalliita metrjä ennenkuin kaivos edes etenee realistisesti otettavan mahdollisuuden tasolle..
Realistisempi vaihtoehto tietysti kuin usko johonkin taruolentoon esim. jumalaan.- V.Loco
Tarkoitus oli sanoa että realistisempaa louhia ja kuljettaa jotain arvometallia vaikkapa asteroidilta maahan kuin se että jokin "jumala" ilmaisisi olemassaolonsa.
Henkilökohtaisesti olen varma ettei kumpaakaan edellämainittua skemaatiota tule koskaan tapahtumaan-
Valtaojan mainitsema nikkelikin rypee hinnaltaan alamaissa, jokunen vuosi sitten siitä sai liki 60 kiloa dollareita/tonni ja mikäs hinta on nyt...? Kuinka paljon sitä nikkeliä pitäisi maahan roudata että touhu olisi kaupallisesti kannattavaa?
"Tekniikka lisi olemassa jo" Hah! Takaan ettei ole ja ettei tule olemaankaan ihan tässä lähiaikoina..Missähän ulottuvuudessa Esko elää..No, kosmologilla ei tarvitse olla realistista otetta - taitaa olla sen sortin visionääri että..
- egsegsedgs
Aivan realistinen vaihtoehto sillä, ei talousjärjestelmäkään pysty rikkomaan termodynamiikan 2 sääntöä...
V. 1968 vuosikerrassa oli myös Roope-tarina missä mentiin toisen luokan planeetalle missä myytiin vain huonoa tavaraa. Roope meni sinne halpojen hintojen perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154