Luulin pääseväni irti ahdistavasta suhteesta.. Nyt minua mietityttää kuitenkin välillä ratkaisuni. Toisaalta olen tyytyväisempi mutta mahdankohan sitten säälistä ajatella exää. Tuntuu kuitenkin, että entiseen en voi palata. En sitten tiedä sekoittaako ajatuksiani edelleen kauempana oleva mies, joka on minusta kiinnostunut.Että mihin suuntaan minun pitäisi nyt suunnata.
Kissalepakko katsoisitko
Takkatuli
1
86
Vastaukset
jätä menneisyys taaksesi.
kun sydän on joskus rakastanut ei se koskaan lakaa välitämästä vaikka rakkaus jää taakse päin.
eli katso missä löydät onnen ja ilon . toki tulee huonotkin päivät mutta jos toinen tukee ja rakastaa niin saat siitä voimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351