Missä iässä miehen kyky saada jälkeläinen alkaa laskea? Tämä kysymys on minulle nyt tärkeä, koska yritän löytää miehen, jonka kanssa perustaa perhettä. Ehdokkaita on 38, 40 ,44, 48, jne. Jos haaveile vaikkA 3 lapsesta, niin onko 44 jo liian vanha aloittamaan yritystä? Jos monta vuotta yrittää niin mies voi olla kolmannen lapsen kohdalla jo 50. Itse olen 3-kymppinen. ÄLKÄÄ VASTATKO ETTÄ LIIAN VANHA HOITAMAAN, KYSYN BIOLOGISTA KYKYÄ. Voiko biologisesti 47 saada helposti lapsen, vai onko hänen kyky jo heikennyt?Entä 50? MISSÄ IÄSSÄ HEIKKENEE? KERTOKAA SELVÄ VASTAUS, KUN ON TÄRKEÄ?
Missä iässä miehen
4
136
Vastaukset
- näinonmiehenäollessa
Ei missään iässä, mies voi saada lapsia koko elinikänsä :)
- 54y4y5
ei todellakaan ole noin!! Miehen spermanlaatu heikkenee myös iän myötä. Lapsen VOI saada jos paljon yrittää, mutta mahdollisuudet pienenee/huononee koko ajan.
Siis mahollisuus on, mutta se iskee harvemmin. - ;))))
Aloitus lienee provo....Jo on kriteerit perheen perustamiselle:))
- 45346346
ei ole provo. Kyllähän kaikki miehetkin laskelmoi, esimerkiksi nettitreffeillä näkee koko ajan ikärajoja joita miehet asettaa ihannekumppanilleen, koska haluavat lapsia, ja 34 ylittänyt nainen ei enää kelpaa. Mitä väärää sinä on? mitkä sinun kriteerit on? Ulkonäkö, raha, koulutus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351