Päätös on tehty: perustan uuden puolueen.
Kuten monet tietävät, olen pähkäillyt uuden puolueen perustamista jo pitkään.
Toisaalta olen miettinyt vakavasti Perussuomalaisiin liittymistä.
Myös kolmas vaihtoehto on ollut mielessä, että minun paikkani ei olisi ollenkaan politiikassa, ainakaan aktiivisena toimijana.
Monien pohdintojen ja eri ihmisten kanssa käymieni keskustelujen jälkeen olen tullut 23.4.2012 siihen tulokseen, että minulle paras tie on oma tie, jossa voin vapaasti noudattaa omaa poliittista ohjelmaa yhdessä samanmielisten kanssa. Eli uuden poliittisen puolueen perustaminen.
Se tie on Suomen vapauden tie. Vapaus kansainvälisten pankkien, monikansallisten suuryhtiöiden ja Euroopan unionin Suomea ja sen ihmisiä vahingoittavasta valheellisesta politiikasta, joka johtaa työttömyyteen ja velkaorjuuteen. Sen takia Suomen on parasta erota eurosta ja EU:sta.
Se tie on myös suomalaisuuden tie, jossa Suomen valtion ensisijainen tehtävä on huolehtia omista kansalaisistaan.
Se tie on myös kansakunnan moraalisen ja hengellisen nousun tie.
Lopuksi kaiken tulee johtaa laillisuuden ja oikeudenmukaisuuden lisääntymiseen kaikkea vääryyttä ja korruptiota vastaan. Hyvä veli –systeemi kuolkoon ja kuopattakoon.
Jos sinä haluat olla tässä uudessa puolueessa mukana jäsenenä, kannatuskorttien kerääjänä tai kuntavaalien ehdokkaana, niin ota minuun yhteyttä (jouko.piho@kolumbus.fi).
Puoluetta edeltävän rekisteröidyn yhdistyksen perustava kokous pidetään 2.5.2012 klo 18.
Jos haluat tulla mukaan tekemään historiaa, niin soita minulle numeroon 040-8281759, niin puhutaan politiikkaa ja minä kerron sinulle kokouspaikan. Soluttautujat, pysykää kaukana!
Kuntavaaleilla on merkitystä, mutta ehdottomasti tärkein tavoitteemme on olla vuoden 2015 eduskuntavaaleissa Suomen suurin puolue.
Perustan uuden puolueen
13
122
Vastaukset
- Tosimies.
Kovat ovat tavoitteet;)
Kannatan saat nimeni mutta tuskin koskaan äänestän teitä. - lkmlmöm,¨p
Tuohan on sama kuin persut...
- Haluan tietää
Kuinka suhtaudut Suomen, mahdollisesti liittyvän NATO-liittoon.?
1) Entä Prokareliaan ?
2) Karjalan palautukseen ?
3) Pakolaiskiintiöihin ?
4) Pakkoruotsiin ?
Katsotaan sitten.En kannata Suomen NATO-jäsenyyttä. Suomen tulee seistä omalla pohjalla eikä luottaa vieraan apuun. Tiukan paikan tullen apua ei kuitenkaan tule.
Suhtaudun myönteisesti Pro Kareliaan ja Karjalan palautukseen. Uskon, että jonain päivänä Karjala vielä palautuu takaisin sen oikealle omistajalle, Suomelle, kun Venäjäkin käsittää, että sellainen järjestely on myös Venäjän etu.
Olen pakolaiskiintiöitä vastaan ja kaikkea humanitaarista maahanmuuttoa vastaan, mikä on lähinnä turvapaikkaturismia ja suomalaisten kustannuksella loisimista. Työtätekevät maahanmuuttajat ovat tervetulleita Suomeen.
Olen pakkoruotsia vastaan.- Pari kysymystä:
Jouko, miten suhtaudut lihansyöntiin, joka tieteen valossa näyttää olevan suurin yksittäinen syy peltojen riittämättömyyteen, sekä lihateollisuus myös saastuttaa saman verran kuin koko autoliikenne?
http://www.vegsource.com/news/2009/09/how-to-win-an-argument-with-a-meat-eater.html
Onko lihansyönti myös huono asia kukkarollesi?
http://financialhighway.com/5-meat-eater-myths-that-are-costing-you-money/
Entä uskonto? Onko linja että ihmiset uskoo mihin haluavat kunhan eivät pakota muita samaan (muslimit)? - Kaikki meni nappiin
JoukoPiho kirjoitti:
En kannata Suomen NATO-jäsenyyttä. Suomen tulee seistä omalla pohjalla eikä luottaa vieraan apuun. Tiukan paikan tullen apua ei kuitenkaan tule.
Suhtaudun myönteisesti Pro Kareliaan ja Karjalan palautukseen. Uskon, että jonain päivänä Karjala vielä palautuu takaisin sen oikealle omistajalle, Suomelle, kun Venäjäkin käsittää, että sellainen järjestely on myös Venäjän etu.
Olen pakolaiskiintiöitä vastaan ja kaikkea humanitaarista maahanmuuttoa vastaan, mikä on lähinnä turvapaikkaturismia ja suomalaisten kustannuksella loisimista. Työtätekevät maahanmuuttajat ovat tervetulleita Suomeen.
Olen pakkoruotsia vastaan.paitsi tuo Prokarelia, sitä en hyväsy. Heidän toiminnallaan, emme ikinä saa Karjalaa.
http://www.youtube.com/watch?v=9D6UTsyiCMU
http://www.youtube.com/watch?v=9D6UTsyiCMU
Muuten maailmankatsomuksemme on samankaltainen. Toivotan onnea ja harkitsen asiaa. Pari kysymystä: kirjoitti:
Jouko, miten suhtaudut lihansyöntiin, joka tieteen valossa näyttää olevan suurin yksittäinen syy peltojen riittämättömyyteen, sekä lihateollisuus myös saastuttaa saman verran kuin koko autoliikenne?
http://www.vegsource.com/news/2009/09/how-to-win-an-argument-with-a-meat-eater.html
Onko lihansyönti myös huono asia kukkarollesi?
http://financialhighway.com/5-meat-eater-myths-that-are-costing-you-money/
Entä uskonto? Onko linja että ihmiset uskoo mihin haluavat kunhan eivät pakota muita samaan (muslimit)?Lihaakin tarvitaan ravinnoksi, mutta sen kulutusta on hyvä vähentää ja lihan tuotantoa ja kuljetuksia voi järkiperäistää.
Ketään ei tule pakottaa mihinkään uskontoon.
Uusi puolue on poliittinen liike, mutta suhtautuu myönteisimmin krisitinuskoon eikä pidä hyvänä islamin leviämistä Suomessa, koska islamiin liittyy Suomen lainsäädäntöön ja kulttuuriin nähden vieraita tapoja ja lakeja (sharia-laki).
- Tosimies.
Anna puolueen nimeksi ,tässä muutamia vaihtoehtoja.
-Joukolla Suomen!
-Uusi Huomen.
-Suomi-neidon vaihdevuodet
-Pihoiltamme!
-1%
-Ihan Piholla.- Aijotko sinäkin
perustaa puolueen ? Nimeksi tulisi varmaan, Juutalais-suomalainen fasistipuolue ?
- Tosimies.
Aijotko sinäkin kirjoitti:
perustaa puolueen ? Nimeksi tulisi varmaan, Juutalais-suomalainen fasistipuolue ?
En aio.
- Ei tule mitään.
Tuosta voisi lyödä vedonlyöntitoimistoon vetoa, että ei tule mitään. Valitettavasti kerroin vain olisi huono... Suomessa perustetaan parin vuoden välein sirpalepuolueita, jotka saavat parhaimmillaan yhden tai kaksi kunnanvaltuutettua koko Suomesta, ennen kuin kuihtuvat pois ja näin käy tällekin.
- Jääman
Nyt on aivan pakko sanoa, että viimeinen lause sai aikaan totaalisen repeämisen, koska uudella puolueella ei ole mitään mahdollisuuksia nousta suurimmaksi puolueeksi ensimmäisissä eduskuntavaaleissa ja itseasiassa siinä on onnistunut ainoastaan yksi puolue eli SDP ja sekin ainoastaan sen takia, että se voitti ensimmäiset eduskuntavaalit.
Kannattaisi asettaa ensimmäiseksi tavoitteeksi saada seuraavissa eduskuntavaaleissa muutamien ehdokkaiden saaminen läpi, koska jo se vaatii vähintään 3,0 % äänistä koko Suomessa, joka on äänikynnys tulevissa eduskuntavaaleissa. Miten miellyttävä uutinen! Vielä tiistaina, pitkällä ajomatkalla, suunnittelin ilmoittautuvani keskustan puheenjohtajakisaan, mutta tämä laittaa kuviot kokonaan uuteen järjestykseen. Keskustan puheenjohtakampanjani keskeiset teemat ovat siirrettävissä suoraan uuden puolueen käyttöön:
- jos minut pal... valitaan vastuunalaiseen tehtävään puolueessa, lupaan liittyä puolueen jäseneksi ja pysyäkin ainakin niin kauan kuin tehtäväni kestävät
- kuulin radiosta, että uusin ilmoittautunut puheenjohtajakandidaatti, Timo Kaunisto, kertoo olevansa keskusta-vasemmistolainen. Minä tulen olemaan keskusta-keskustalainen, mm. erottuakseni Kokoomuksesta, joka ilmoittaa olevansa keskusta-oikeistolainen.
- en ole ryvettynyt valtakunnanpolitiikassa, minua ei ole tuomittu ehdottomaan vapausrangaistukseen talousrikoksista, en ole ollut syytteessä henkeen tai terveyteen kohdistuneesta rikoksesta, en ole kierrättänyt "väitöskirjaa" puolen tusinan yliopiston kautta, en ole ehdottanut, että Neuvostoliitto yrittäisi vaikuttaa Suomen presidentinvaaliin
- jos minut pal... valitaan vastuulliseen tehtävään puolueessa, lupaan toimia aina enemmistön mielipiteen mukaan
- olen syntyperäinen Suomen kansalainen joten, jos kansakunnan etu sitä vaatii, olen valmis ryhtymään presidenttiehdokkaaksi ja presidentiksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349