huoh, mua on pikkuhiljaa alkanu vituttaa mun vanhemmat... ne valittaa koko ajan kuinka huonosti koulussa menee ja kuinka oon valinnu mun seuran väärin? saan kokeista 6-8 ja ystäväni polttavat, juovat jne (kapinallisia), kuten minäkin.
en pääse edes ystävilleni yöksi, koska koulu menee niin "huonosti" heidän mielestään... asiaa ei auta ollenkaan se että multa kielletään frendien näkeminen :D
pari kertaa oon jäänny kiinni tupakan polttamisesta, mutta siihen se onkin yleensä sitten jäänyt... muutenkin välit molempiin vanhempiin aika huonot, huorittelen ja haukun homoksi ym kiroilen ja puhun samalla tavalla kuin puhun ystävilleni...
kun en pääse kavereiden kanssa hengaamaan, mua alkaa vituttaa saatanasti ja sit puran vihaa mutsille. jään kaikesta hauskasta paitsi :DDDDDDDDDDd en tiiä mitä oon nyt tähän selittäny mut kaipaan apuu o: en jaksa jatkaaa näi kun vituttaa -.-
ps oon 14, stadissa asun..
niin, miten saisin meidän välit paremmaksi ja että ne päästäis mut esim. kavereille eikä tarttis aina karata, jonka vuoksi menee välit vaan vielä huonommaks...?
missä vika, mutsi?
elänomaaelämää
1
112
Vastaukset
- jontsu
lisää jontsu12@hotmail.fi nii voidaa jutella siellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657