Kuka täällä sinulle puhuu kirjaimellisesta tulkinnasta ?
Mitä sillä tarkoitat ?
Onko sinulla pienintäkään hajua, että palstalla on myös trolleja, jotka näyttelevät uskovia ja joiden kanssa sinä kinastelet aivankuin kinastelisit joidenkin uskovien kanssa.
En tiedä kenen etu tämä näytelmä on, mutta tule jo järkiisi.
Kysymys Lehdeskoskelle
4
56
Vastaukset
- Ateistejä ovat
Joilekkin ihmisille oikea raamatun Jeesuskin oli trolli ja harhaanjohtaja.
Ajoi saatanan avulla pahoja henkiä pois ihmisistä. Kuka määrittelee oikean uskovan, joiden kanssa voi jutella. Yllä oleva kirjoittaja, joka on ilmeisesti ateisti.- naurettavaa touhua
Ei ole ateisti.
Entäpä sinä ?
- Ateistejä ovat
Papin tulee voida keskustella kaikkien ihmisten kanssa, jos keskustelu pysyy asiallisella tasolla. Epäuskoinen pappi tarvitsee vahvistusta uskoonsa, jos on epäleväinen, onko raamatun Jumala luonnut ihmisen.
Ilmeisesti tämän juttusarjan aloittaja on niin hyvä uskovainen, että hän määrittelee, kuka on oikea uskova ja kenen ihmisen kanssa pappi Lehdeskoski saa keskustella.
Jehovan todistajilla on näitä harhoja ja horinoita, kenen kanssa voi olla tekemisissä ja kuka on vääräuskoinen. Jutun aloittaja kirjoittaja on todennäköisesti Jehovan todistaja tai yms. Itse olen kristinuskoinen ev.lut. kirkon jäsen. Jehovan todistajilla on varmasti muutakin tekemistä kuin sekaantua
tällaiseen kysymykseen. Yksinkertaisesti tuollainen asia ei edes kuulu Jehovan todistajille kenenkä kanssa kyseessä oleva pappi saa keskustella. Älkää hyvät ihmiset tuollaisia juttuja uskoko. Kyllä te sen varmaan omassa keskuudessa
selvitätte. Ottaen huomioon, että ko. pappi ei ole edes Jehovan todistaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233520- 122346
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241428
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141246