kätken kuvani syksyyn
surun uhraan elämän alttarille
olen väsynyt, vanha mies
vaikka sydän on keväästä nuori
voimistuu minussa syksyn miekka
olen kuin unta
unta unessa vaeltaja
päivät kuluvat korppien laulussa
ikävöin sinua, meri
hautaan unelmia merenrantaan
näkinkenkiä, kuin koruja kädessä
missä olet, kuin sinua tarvitsen..
Rivejä kaipauksesta ja surusta
7
179
Vastaukset
- ^hymy^
kaunis on kaipaus.
- Kahvin ystävä
Olisiko ihminen parhaimmillaan juuri sen ikäisenä kuin on. Voisiko ikäihmisen tietomäärällä nauttia nuoruuden hullutuksista täysin rinnoin ja nauttisiko nuori iäkkäämmän elämän iloista ? Aikaansa kutakin, uskoisin, voin tosin olla väärässäkin.
Vaikka elämän kuvaus vuodenaikoina ei ole uusi, tapasi kuvata vanhenemista on kaunis haikeudessaan.
Pidän runostasi. - Liona
"missä ole,t kun sinua tarvitsen" oli liikuttava loppusäe
melkaanloosisen kauniille runolellisessi! Kaipaus että suru ovat vahvoja tunnetiloja ja koskettavat otteillaan syvien tuntojen tummia vesiä. Aallot vyöryvät ja yrittävät hukuttaa tulevaisuudenkin rippeet,etenkin silloin jos jotain korvaamatonta on jäänyt taaksemme.
Mutta kuitenkin ne antavat uusia mahdollisuuksia ja menneiden kautta kehittää joitain polkuja eteenpäin katsoa tulevaisuutta kohden.
Merenaaltoja kuin mielentiloja ihmissydämissä - menneen,nykyisyyden että tulevankin virtoja liikkuvat meissä alati,etsien sitä tukevaa pohjaa mihin jälleen voisi rakentaa sen vahvan pohjan,missä elää tätä elämää.
Kaipaus/suru kuin onni/ilokin ovat omalla tavallaan elämämme tunnerakentajia ... pitkospuita kokea elämän mielekkyyden/mielettömyydenkin.
Myöhäiset Vapun toivotukseni Sinulle !- G.a.b.r.i.e.l.l.a
Meidän opettaja sanoi että jos ajattelee viimeiseksi illalla ja ensimmäiseksi aamulla jotain asiaa nii on riippuvainen , mä taidan olla riippuvainen susta
- henna´
Toi oli tosi kauniisti kirjoitettu riippuvaisuus rakkauteen on ihana asia (:
Kiitos sanoista ja kannustuksesta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893