Miks parisuhteessa olevat pettää??

Niin näin katkerana ikuisena poikamiehenä ihmettelen tuota parisuhteessa olevien elämää että petetään toista heti kun silmä välttää!!

Sitten me ikisinkut jäämme vain sivusta seuraamaan tätä parisuhteen raakuutta, parisuhteessa eläville kyllä riittää viriiliä elämää jatkuvasti kun taas ikisinkulle ei mitään!!

Tää on niin väärin!!

27

517

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 77

Itse ihmettelen tuota samaa..suhde ei käsittääkseni oo silloin kunnossa, jos täytyy käydä vieraissa. En ymmärrä miten sellasen olotilan kanssa pystyy olemaan.

• Suhde voi olla kaikin puolin kunnossa, mutta on näitä miehiä/naisia, joille yksi ei riitä.

• Seksin takia

Saadakseen seksiä. Parisuhteissa valitettavasti ei aina ole seksiä.

• Ei tunteita

Mutta on siinä muutakin kuin vain seksi. Jos yhtään rakastaa toista ja ajattelee myös toisen tunteita niin ei lähde pettämään pelkän seksin perässä. Pettävällä ihmisellä ei ole OIKEITA tunteita kumppaniaan kohtaan, se on fakta. Mikä ihme kulissiliitto silloin takana.

• eräs kikkailija
        Ei tunteita kirjoitti:

Mutta on siinä muutakin kuin vain seksi. Jos yhtään rakastaa toista ja ajattelee myös toisen tunteita niin ei lähde pettämään pelkän seksin perässä. Pettävällä ihmisellä ei ole OIKEITA tunteita kumppaniaan kohtaan, se on fakta. Mikä ihme kulissiliitto silloin takana.

Jos seksi jää todella todella vähiin, niin paljonkohan sitä rakkauttakaan mahtaa olla jäljellä? Voi tuntua, että seksin merkitystä yliarvostetaan, SILLOIN KUN SITÄ ON säännöllisesti.

• King Corvax
        Ei tunteita kirjoitti:

On olemassa ihmisryhmä, joka ei pysty pettämään jos rakastaa, eikä pysty rakastamaan jos pettää. Mutta suurin osa ihmisistä kykenee harrastamaan seksiä muiden kanssa ja silti aidosti rakastamaan yhtä tai kahtakin kumppaniaan samaan aikaan.

Yksiavioisuus on pakote, ei luonnollinen tila.

• 77

Mulla on muutamia kavereita, naispuolisia, jotka ovat pettäneet. Liitot tosiaan ovat seksittömiä. Ajattelisin silti, että jos liitto on onnellinen niin siihen kuuluu myös seksi eikä sitä tarvitse lähteä muualta hakemaan.

• näin se menee

Pitkät liitos ovat useimmiten lähes seksittömiä ja siksi petetään. Puhun kokemuskesta, liittoni yli 20 vuotta ja juuri tuo tilanne.
      Kun lapset ovat syntyneet, niin valtaosa naisiata muuttuu haluttomiksi, mikä on suurin syy eroihin ja pettämiseen.

Sinkuilla liian auvoinen kuva liiton seksielämästä.

• 15 + 3

Niin meilläkin muuten, paitsi että emme aio erota emmekä pettää.

• 77

Tietämäni liitot molemmat ovat kestäneet noin 10 vuotta, toisessa lapsia, toisessa ei. Taaskaan ei siis voi yleistää..

• surullista

Parisuhteet ovat monesti tosi kummallisia. Ollaan yhdessä, mutta kuitenkin puolisoa huijataan esim. juuri pettämällä. Itse törmäsin tähän ilmiöön vuosia sitten. Naimisissa oleva mies yritti kertoa olevansa eronnut, jotta olisi päässyt harrastamaan seksiä kanssani. Kun puristin miehestä esiin totuuden eli että hän oli vankasti naimisissa, avioliittoa pari vuosikymmentä takana, pitkä pettämissuhde takana (Hän sanoi vihaavansa naista, jonka kanssa oli pettänyt vaimoaan, kuinka törppö äijä. Missä oma vastuu, oli varmaan uinut tuon naisen liiveihin samoilla valheilla kuin mitä kertoi minulle.), hän vain tunteettomasti totesi, että aviossa oli pikku kriisi ja siksi hän halusi tutustua minuun.

Tapaamani mies on hyvin itsekeskeinen. Tärkeää on menestys työssä, hyvä fyysinen kunto jne. Tähän samaan pakettiin kuuluu tietty määrä seksiä. Sitä ei ilmeisesti kotona ollut tarpeeksi, mutta jonkin verran kuitenkin. Pidän miestä myös luonnehäiriöisenä. Hän on empatiakyvytön, laskelmoiva, valehtelee paljon jne. Voisi kuvitella, että pettäjiin kasaantuu ihmisiä, joiden psyyke on poikkeava. Heidän moraalinsa on alhaisella tasolla. Toinen ihminen ei ole oikein minkään arvoinen.

Mielestäni pettäviä ihmisiä tulisi kohdella jämäkän torjuvasti. Heidän kanssaan ei missään tapauksessa pidä aloittaa suhdetta. Harmi vain, että monet naiset tuntuvat erehtyvän suhteeseen varattujen miesten kanssa.

• Sokeat naiset

Monet kauan sinkkuna olleet naiset ovat yleensä niin typeriä, että uskovat kaikki ummet ja lammet mitä mies heille selittää. Ollaan niiiiiin ihastuneita ja innoissaan, että ollaan ihan sokeita niille jutuille, jotka näyttää aivan selvästi siltä, että miehellä on vaimo kotona tai pyörityksessä monta eri naista. Sitten kun se totuus VIHDOINKIN selviää sille naiselle niin ollaan ihan romahduspisteessä ja mikään ei tunnu todelta... Ystävät ja läheiset ovat yrittäneet kertoa ja vihjailla, mutta ei vaan mennyt jakeluun siinä huumassa... Voi näin on käynyt monelle tuttavanaiselle.

• MIETI TÄTÄ!

Ei niinkään kummallista ole se, että pettää, mutta se, että pettää ja kuvittelee, että kaikki on kotirintamalla hyvin, JOS puoliso ei vain saa tietää. Valtavaa valhetta! Rakkaus loppuisi melko varmasti JOS vain totuus tulisi selville ja hän ei ehkä haluaisi elää kanssasi päivääkään. Mitä järkeä on tälläisessä, kun kaikki perustuu valheeseen?? Ketä petät parhaiten? PETÄT ITSEÄSI!

• 77

Mieti tätä: aika hyvä pointti sulla.

• waimo1991

Miksi syyttää vaan pettäjää, sillä kukaan ei yksin petä ketään. Siihen tarvitaan aina kaksi! Kuka haluaa oikeasti olla se kolmas nainen/mies?

• Se kolmas osapuoli on syytön pettämiseen (ellei itsekin ole varattu). Kyllä se on pettäjä yksin, joka tekee valinnan pettää. Niitä pettämiskumppaneita löytyy aina, sekä vapaita että varattuja, maksullisia tai ilmaisia, Suomesta tai ulkomailta.

• 20+19
        simasuuneiti kirjoitti:

Se kolmas osapuoli on syytön pettämiseen (ellei itsekin ole varattu). Kyllä se on pettäjä yksin, joka tekee valinnan pettää. Niitä pettämiskumppaneita löytyy aina, sekä vapaita että varattuja, maksullisia tai ilmaisia, Suomesta tai ulkomailta.

"Kolmas osapuoli" on yhtäläillä syyllinen pettämiseen, jos tietää kumppanin elävän parisuhteessa

• 20+19 kirjoitti:

"Kolmas osapuoli" on yhtäläillä syyllinen pettämiseen, jos tietää kumppanin elävän parisuhteessa

Ei muuten ole. Pettämistä ei tapahdu, ellei oma puoliso petä. Eikä ole puun vika, jos itse ajaa autolla puuta päin.

Kolmanteen osapuoleen on vaan helppo sekä pettäjän että etenkin petetyn kaataa kaikki paska, jota ei halua itsessä tai puolisossaan nähdä.

• 20+19
        mmmmmmies kirjoitti:

Ei muuten ole. Pettämistä ei tapahdu, ellei oma puoliso petä. Eikä ole puun vika, jos itse ajaa autolla puuta päin.

Kolmanteen osapuoleen on vaan helppo sekä pettäjän että etenkin petetyn kaataa kaikki paska, jota ei halua itsessä tai puolisossaan nähdä.

Kyllä on syyllinen pettämiseen, vaikka itse ei ole pettänyt. Onhan pakoauton kuljettajakin rikoskumppani, vaikka ei itse ryöstöön osallistunutkaan. Siis, jos syyllisiä haetaan.

• Taina XX

Itse en ole pettänyt, mutta harkitsen sitä vaihtoehtoa. Olen ollut ilman seksiä nyt 3 v, kun mies ei anna. Kyllästyin kerjäämään jo 2 v sitten. Ei kuulemma halua minua, mutta ei myöskään halua erota tai hyväksy sitä että kävisin vieraissa. Jonkun kanssa on vaan mukavampaa asua ja jakaa arki, kuin olla yksin. Tuntuu, että meki ollaan enemmän kämppiksiä ja hyviä kavereita. Joten tältä pohjohjalta en tuomitse ns. pettäjiä. Joskus vaan himottaa niin kauheesti, ettei voi muuta..

• outoa tai sitten ei

Kannattaako tuollaisen miehen kanssa asua? Itsekäs äijä, kun ei halua sinun jättävän häntä, mutta ei sitten jousta sinun tarpeiden mukaan. Haluatko itse jakaa elämäsi tuollaisen miehen kanssa? Jos alat pettämään, kerro sitten sille toiselle miehelle rehellisesti, että mitään muuta kuin seksiä on turha odottaa. Parasta olisi, jos pettäisit varatun miehen kanssa. MInua tosiaan risoo se, että varatut ihmiset yrittävän suhteeseen vapaiden kanssa. Se on niin väärin.

• maggipeikko

Eivät kaikki petä, vain jotkut tietynlaiset ihmiset, jotka eivät osaa oikeasti sitoutua ja ajatella asioita myös toisen kannalta, ei välitä toisen tunteista, haluaa ehkä jopa satuttaa tahallaan. Joidenkin playereiden on vaan niin helppoa lähteä leikkimään toisten tunteilla, omaa ajanvietettä. Jotkin ihmiset kai olevinaan muuten ajautuu pettämään kun perisuhteessa menee huonosti. Tarvitsee jotain jännitystä. Silloinkin se on ihan oma valinta, jos toista kunnioittaa tippaakaan ja sitä kaikkea yhteistä mitä on ollut, niin eroaa ensin ja hyppää jonkun toisen syliin vasta sitten kun on vapaa tekemään niin. Edes kännipettäminen ei ole hyväksyttävää kuin korkeintaan silloin jos on juonut ittensä niin känniin että taju on pois ja sitten joku raiskaa. Silloinkin on syytä miettiä juomatapojaan ja elämänarvojaan uusiksi.

• 16 + 11

"Miks parisuhteessa olevat pettää??"

No, ketkäs muut edes voisivat pettää?

• kullia kuumottaa

Sanos muuta. Ällöttää kun pitää saada saada saada joka taholta. Kyllä pitäisi yhden yhdelle riittää.

• ranskanpastilli

Jaa... Itse ollu suhteessa jo melkein 5 vuotta enkä ole pettäny. Eikä edes ole haluja siihen. Kun suhde toimii niin ei tarvi lähteä pettämään.

• maindeee

Olen tällä hetkellä seurustellut n.2 vuotta ja meillä menee miesystävän kanssa paremmin kuin koskaan. Puolen vuoden seurustelun jälkeen, kun alkuhuuma oli tavallaan poistunut ja jollain tapaa kaipasin ensi-ihastumista, liikuin parin kuukauden paljon erään toisen miehen kanssa, ja molemmat tiesivät että enää ei olla viattomasti vain kavereita. Ikinä emme suudelleet, harrastaneet seksiä, tms. mutta kun vihdoin laitoin asiat tärkeysjärjestykseen ja totesin oman miesystäväni olevan minulle se tärkein, koin aivan valtavaa omantunnon tuskaa. Vaikka en virallisesti ''pettänyt'' miestäni, niin jo pelkkä toisen miehen kanssa ei-viattomasti liikkuminen kaupungilla ja kahvilla riitti miettimään kuinka paha ihminen olen.
      Pointti tässä oli se, että en mitenkään ymmärrä miten kunnon pettäjät, eli he ketkä sortuvat harrastamaan suhteen ulkopuolista seksiä, voivat jokaisen pettämisen jälkeen edes katsoa kumppaniaan silmiin tai sanoa rakastavansa häntä. Eivätkö he tunne syyllisyyttä? Eivätkö he tunne puistatusta itseään kohtaan silloin, kun kumppani siittää poskea ja kertoo kuinka ei ikinä satuttaisi? jos pettää, ei suhde toimi. Mikäli asiat haluaa saada kuntoon, niiden eteen pitää tehdä jotain, mutta jos ei huvita mitään tehdä vaan hypätä toisen syliin, niin silloin vähintä mitä voi tehdä on olla kerrankin rehellinen ja tunnustaa toiselle ettei enää halua seurustella.

• Ihmiset=lampaita

Ihmiset pettää kun ne on typeriä lampaita jotka uskoo mitä lehdet ja telkkari niille kertoo. Nyt on hyvä pettää että saadaan ihmiset rikkomaan liittoja ja tuhlaamaan rahaa. Kulutustutkimuksen mukaan nimittäin vakiintuneet pitkässä avioliitossa elävät kuluttavat vähiten rahaa. Sehän ei ole riittävän mediaseksikästä, pitää siis mennä hässimään kaikkea kaksijalkaista ja laittaa aviopuoliso tien päälle. Kakarat kasvatetaan kahdessa kodissa jossa häärää äiti/isä/velipuolet ja vaikka mitkä puolet, jos saisivat puolittaa koirankin sen tekisivät. Varmasti tulee terveitä tasapainoisia ihmisiä. Isukki/äippä vähät välittää, kun oli hinku päästä vaan panemaan.

Omia aivoja ei osata käyttää, alapäätä senkin edestä. Ihminen on siis vieläkin eläimen tasolla. Näkeehän se jenkeistäkin, miten ihmiset on edelleen kuin pässilauma, uskovat poliitikkojensa valheita silmiään räpäyttämättä.

Jos iltalehti kirjoittaa huomenna että kurkun työntäminen pers**seen on terveellistä, olisitte yllättyneitä kuinka moni sitä menisi kokeilemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4770
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1326
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      87
      1325
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1101
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1036
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      252
      946
    9. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      932
    Aihe