Jos minä sanon tosiasian, että Schubert on parempi kuin The Beatles, voin helposti perustella sen antamalla mainintoja Schubert-teoksista.
Jos te tosissanne olette niin pihalla, että väitätte Beatlesin ylittävän klassiset suuruudet, niin ANTAKAA ESIMERKKEJÄ.
Mitkä Beatlesin biisit ovat parempia kuin Beethovenin yhdeksäs sinfonia ja Tchaikovskyn kuudes?
Koko kysymys on uskomaton, mutta nyt sekin on elämässä kysytty. Kukahan siihen vastaisi?
Konkreettisia esimerkkejä peliin!
10
87
Vastaukset
- klasarisyölääkkeitä
Beatlesin biisit olis pitänyt jättää tekemättä, jos ne eivät ole parempia kuin Beethovenin 9?
Ilmankos mitään klasaria ei ole tehty 100 vuoteen.
Pitäisi olla komitea, joka päättää teosten julkaisukelpoisuuden.
On meillä tosi trolli, joka vertaa lämmintä leipää pihviin - kumman syöt?- Måna-Liisa
Herää nyt jo puupää. Koko ajanhan uutta klasaria tehdään.
Kaikki säännöllisesti soitettu taidemusiikki on parempaa kuin Biitles. (Ja sama pätee todennäköisesti jo unohtuneeseen taidemusiikkiinkin)
- Ei toki olisi
pitänyt jättää tekemättä. Aina saa yrittää.
Mutta ikävä kyllä Beatles tyytyi käyttämään vain harvoja musiikin keinoja. Ehkä lahjattomuuttaan, mutta ennenkaikkea laiskuuttaan. - tbtbb5b
Valitettavasti alvar aalto käytti vain harvoja arkkitehtuurin keinoja ja silti on arvostettu - vaikka rakennukset mätänee eikä niitä voi käyttää.
musiikkikaan ei ole keinoja keinojen vuoksi.- On tietysti
Musiikissa on otettava koko kapasiteetti käyttöön: muuten musiikki on joko rytmisesti, melodisesti, harmonisesti, rakenteellisesti tai soundillisesti köyhää (tai suunnilleen kaikilla noilla tavoilla köyhää!)
Beatles ei ole rikasta oikein missään mielessä. Vahvinta heillä ei ainakaan ollut harmonia- tai rakennepuoli: siksi Beatlesiin kyllästyy suhteellisen nopeasti.
Klassisen musiikin teoksiin ei voi kyllästyä lopullisesti koskaan. - Måna-Liisa
Kerro meille, millä tavalla Alvar Aalto lähtökohtaisesti rajoitti arkkitehtuurissa käyttämiään keinoja.
- 4 + 3
http://www.fairfaxunderground.com/forum/file.php?40,file=22180,filename=DontFeedTheTroll.jpg
- Konkreettisuutta!
Missä edelleen uupuvat konkreettiset esimerkit?
- Dhommi´´
Esimerkkejä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329