Oletteko huomanneet että Saunalahden mobiililaajakaista käyttää useilla asiakkailla samaa ip:tä mistä johtuen - ne h...tin spämmärit ja muut häiriköt joutuvat estolistoille - joten meidän muidenkaan esim. keskusteluihin osallistumiset täällä suomi24:ssa ei onnistu.
Tosin se on aina väliaikainen tilanne mut kyllä joskus harmittaa ku haluais osallistua keskusteluun.
Kiitos Saunalahti!!!! :(
6
194
Vastaukset
Olen huomannut mutta nyt moneen kuukauteen ei ole tullut sitä IP esto ilmoitusta kun olen kirjoitellut tänne viestejä kännykälläni.
- SL mobiilinetti
sun ip:n spämmärit on lähteneet kesälaitumelle - onneksi olkoon - mulla on tää ongelma melkein joka toinen päivä.
- SL mobiilinetti
hei mut toisaalta kännykkä voi olla eri juttu - mulla on nettitikku
- Marsula
SL mobiilinetti kirjoitti:
hei mut toisaalta kännykkä voi olla eri juttu - mulla on nettitikku
Kännykkä ei ole eri juttu, samat ongelmat siinäkin.
Nettitikut on muuten karsittuja puhelimia, eli sama onko tikku vai puhelin.
Tavallaan on eri juttu mutta muistaakseni kännykkäkin käyttää samaa IP hommaa kuin nettitikku, jos molemmissa on Saunalahden liittymä. Itsellänikin on Saunalahden mokkula ja sama IP ilmoitus tuli kun yritin kirjoittaa vastausta tälle palstalle muutama kuukausi sitten.
- 5230,. (500)
Nyt pystyin minäkin lähettämään tämän viestin pitkästä aikaa puhelimella 5230 ja sauniksen mokkula simillä ilman "banned" ilmoitusta,eli ongelma näyttää poistuneen itsestään ilman että tein mitään toimenpiteitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820