ehdoton turn-off?

gägägnek

eli mikä mielestänne on sellainen piirre toisen luonteessa/ulkonäössä että jos huomaatte sen niin kaikenlainen kiinnostus häviää heti?

itselläni (olen siis tyttö) halut katoavat jos poika haisee tupakalle tai likaiselle, ja tietysti likaisuus ja epäsiisteys haittaa muutenkin. myös esim. opettajille ja vanhemmille aukominen tai toisten kiusaaminen ja nälviminen inhottaa. valitettavasti olen myös sen verran pinnallinen, että hirveän iso ylipaino ei ole mitenkään ihastuttavaa minusta :(

näin positiivisissa merkeissä sitten :'D

49

889

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miltzzuuu

oon kans tyttö 15.v ja mulla on ehkä se haju kaikkein tärkein... siis et jos jätkä haisee niinku rankkitynnyri ni herranjumala kuka sellasest tykkäis :D mut muuten ei ny oo mitää iha ehdottomia... tietty luonteen puolella inhoon kaikenlaista suvaitsemattomuutta, ahdasmielisyyttä ja kiusaamista, kaikkee mitä toinen tekee väärin muita ihmisii kohtaan (kuulostaa tekopyhältä, en väitä itse olevani mikää puhdas pulmunen mutta toivon että tajuatte mun pointin)

• TROLOLOLOLOLOLOLOLOL

kaikki kakan hajuiset ja näköset plus kaikki OIKEAT ihmiset tääl!

• shjklö

no hien haju ei pahemmin sytytä:D ja sitten jos kiusaa/haukkuu muita.... pojilla on vaan ikävä kyllä kovistella muita poikia tytön läsnäollessa, eikö näin :D???? öööö ja sitten jos on sellanen TOSITOSITOSI huono iho. hmmmm. tää olis helpompi jos kysyttäs mikä herättää kiinnostuksen :D!!!

• Ainoa Viisas Nuori

"Onhan näitä. Itse olen siis tyttö ja nämä ovat ehdottomia turn-offeja pojissa/miehissä

Pieni penis eli alle 20 cm penis.
      Huono sängyssä.
      Ujo hissukka. Miehen pitää olla rohkea mies.
      Ruma naama.
      Huonot hampaat.
      Huono iho.
      Lyhyys, eli alle 185 cm pitkä.
      Laihuus.
      Lukion käynyt.
      Opiskelijanörtti.
      Lihavuus.
      Saamattomuus.
      Peräkammarinpoika, eli suomeksi sanottuna vanhempien elättinä tyyliin vanhemmat tekevät kaiken puolesta.
      Ei ole käynyt armeijaa tai ei aio käydä sitä.
      Ei ole paskaakaan tuloja. Vähintään 50 000 euroa pitää vuodessa tienata tai sen verran pitää olla tilillä rahaa.
      On täysi-ikäinen, eikä omista autoa tai omaa asuntoa.

Mulla on siksi tuollainen lista, koska olen itsekin tosi kaunis. Mulla on hyvä peppu, isot ja kiinteät luonnolliset tissit, hyvä vartalo ja kauniit kasvot"

Sori vaan ja ihan tiedoks. Et tule löytään noilla kriteereillä ketään poikaa koska kaikki on jotain noista ja kukaan ei muutenkaan suostuis tollasen pikkup*llun kanssa oleen joka tulee trollaan koska on tylsää ja elämä on pielessä ruman pikku naaman takia. Että älä turhaan vaadi toisia olemaan täydellisiä prinssejä kun et itsekään ole isotissinen Miss Suomi.

• kaunistytsy

Mä tiedän että mä oon tosi kaunis, tosi seksikäs ja tosi hyvännäköinen. Siksi mä haluan myös kaikin puolin komean ja hyvän miehen itselleni.

• :D:D:D:D:
        kaunistytsy kirjoitti:

Mä tiedän että mä oon tosi kaunis, tosi seksikäs ja tosi hyvännäköinen. Siksi mä haluan myös kaikin puolin komean ja hyvän miehen itselleni.

Kiitos päivän parhaista nauruista!!! :-DDDDDDDDd

• janne .
        kaunistytsy kirjoitti:

Itserakas paska sää oot

• Miksi te otatte turhan vakavasti tämän?

• Anonyymi
        kaunistytsy kirjoitti:

Itsekehu.

• ÄiÄ9

Sellaset jotka tekee tälläisiä kysymyksiä,inhottavat minua!Yäk!

• zeppelinin_ledi

maastohousut,
      hienhaju,
      se ettei vaihda paitaa vähintään paria kertaa viikossa,
      huonot hampaat,
      lihava,
      pitkät rasvaset hiukset,
      maiharit,
      lenkkikengät,
      luomet joista kasvaa karvoja
      peluri,
      käyttää pelkästään lökäreitä ja hupparia

jotkut saattaa kuulostaa vähän hassuilta, mut miks nyt rupeisin tässä valehtelemaan? Täs on mun lista :D

ja oon 14 vee tyttö

• Ainoa viisas nuori

"Mä tiedän että mä oon tosi kaunis, tosi seksikäs ja tosi hyvännäköinen. Siksi mä haluan myös kaikin puolin komean ja hyvän miehen itselleni."

Edes Miss Suomi ei saisi tollaista. Pitää olla Miss Maailma. Oletkos sitä rusinap*llu ? Häh ?!?

• girlllll
        Ainoa viisas nuori kirjoitti:

"Mä tiedän että mä oon tosi kaunis, tosi seksikäs ja tosi hyvännäköinen. Siksi mä haluan myös kaikin puolin komean ja hyvän miehen itselleni."

Edes Miss Suomi ei saisi tollaista. Pitää olla Miss Maailma. Oletkos sitä rusinap*llu ? Häh ?!?

out:
        lihavuus
        lyhytpituus
        huono iho (rasvanen, akne)
        huonot hampaat
        karvainen vartalo parta ja viikset
        itsekkyys
        feikkaaminen
        epähygiena
        huono kunto
        playerit
        omahyväisyys
        itserakkaus
        luuserit
        ilkeys
        kiusaus
        valehtelu
        pettäminen
        huono tyyli
        tylsyys
        ahdasmielisyys
        vakavamieli
        välinpitämättömyys
        harkitsemattomuus
        pinnallisuus
        samanlaisuus
        jonkun muun kuin itsensä esittäminen
        pessimistit
        turhamaisuus
        jne jne....

• Poika vain
        girlllll kirjoitti:

out:
        lihavuus
        lyhytpituus
        huonot hampaat
        itsekkyys
        feikkaaminen
        epähygiena
        huono kunto
        playerit
        omahyväisyys
        itserakkaus
        luuserit
        ilkeys
        kiusaus
        valehtelu
        pettäminen
        huono tyyli
        tylsyys
        ahdasmielisyys
        vakavamieli
        välinpitämättömyys
        harkitsemattomuus
        pinnallisuus
        samanlaisuus
        pessimistit
        turhamaisuus
        jne jne....

"pinnallisuus"

Kai tuo ominaisuus täyttyy myös itsesi kohdalla? :D

• girlllll
        Poika vain kirjoitti:

"pinnallisuus"

joo mutta raja kaikessa, siis tääl palstalla voi esittää ihan mitä haluaa.. täältä en ketään etsi

• whooosnext
        Poika vain kirjoitti:

"pinnallisuus"

ja turhamaisuus....

• nöyhtäpiiras
        girlllll kirjoitti:

out:
        lihavuus
        lyhytpituus
        huonot hampaat
        itsekkyys
        feikkaaminen
        epähygiena
        huono kunto
        playerit
        omahyväisyys
        itserakkaus
        luuserit
        ilkeys
        kiusaus
        valehtelu
        pettäminen
        huono tyyli
        tylsyys
        ahdasmielisyys
        vakavamieli
        välinpitämättömyys
        harkitsemattomuus
        pinnallisuus
        samanlaisuus
        pessimistit
        turhamaisuus
        jne jne....

Itteläni vois olla nää samat, paitsi joillekin parta tai viikset sopivat! :) Lisäks rasistisuus ja suvaitsettomuus on pahimpia piirteitä ihmisissä.

• nih et mitöö?

pääkii siel. vittu oot nolo, osa noistahan just oli poikamaisia piirteitä. mee kouluu. osa taas totta; pojat ja muutkin ihmiset; pitäkääpä hampaistanne huolta!!

• girlllll
        nih et mitöö? kirjoitti:

pääkii siel. vittu oot nolo, osa noistahan just oli poikamaisia piirteitä. mee kouluu. osa taas totta; pojat ja muutkin ihmiset; pitäkääpä hampaistanne huolta!!

älä jaksa yleistää, tiiätkös että maailmassa muitakin ihmisiä kuin vain se yksi kusipää

• "neiti" Gruuv

Täs nyt on ehkä liikaakin elikkä ei vain yhtä, vaan aika monta juttuu mitkä ei nappaa... Näillä saa innon laantumaan hyvin äkkiä:
      -ylipaino
      -huono iho (näppylät tms.)
      -lävistykset
      -tatuoinnit
      -rastat tukassa
      -lippiksen alta tursuava "skeittaritukka"
      -(vaaleanharmaat) collegehousut
      -kiroilu
      -energiajuoman ryyppääminen koko ajan
      -tupakanhaju (ja etenkin maku!), nuuskaaminen, alkoholin juominen
      -muutenkin pahanhajuinen hengitys ja se ettei huolehdi suun hygieniasta
      -ei pese pyllyään kun käy vessassa ja sit peppu haisee pahalta, alkkareihin ja sängyn lakanoihin jää "jarruraidat" kun makoilee sängyllä (ei kovin sexyä!)
      -mopoilla tai kevareilla rällääminen ja niiden virittämisestä puhuminen
      -katuralli, bassopakoputken pörinä ja "subbarin" luukutus täysillä
      -ilkeys, kiusaaminen, häiriköinti, möykkääminen
      -keksityillä seksikokemuksilla rehentely
      -huuliherpes ja sukupuolitaudit
      -räpin, örinähevin, suomipopin tai Irinan kuuntelu

No sit vähän jotain kivoi juttukin väliin. Näillä saa minut innostumaan:
      -kivat hiukset ja kiva hymy
      -normaali tai lievästi treenattu vartalo
      -hyvät farkut ja kiva peppu
      -on mukava ja uskaltaa kattoa silmiinkin välillä
      -sopivan kokoinen ja hyvin toimiva penis, joka on hyvin pesty ja puhdas

• öäöäö

mulla ehdoton out on viikset... joku tynkähaituvainen viiksivallu on ällöttävä.. :D

• ÄiÄ9

"Pyyhin perseen seteleillä"-Heikki Kuula

• 46456456

lopettakaa noiden kriteereiden laatiminen pojille (ja tytöille). ne luo kaikille ihan uskomattomia paineita ulkonäön suhteen, vaikka on täällä tietenkin jotai realistisia niinku et ei haise tai polta jne.

en tykkää 8(

• Sellainen, joka ei osaa trollata.

• Äijä 14 vuotta maailmasa

Tiiätkö,se on karmeen näköstä ku akat syljeskelee. Ei sillei et se näyttäs ukoillakaa kovalta mut kuitenki. Älkää syleskelkö,ei ehkä kaikki kiinnostus katoa,varsinki jos on kattonu jo pitemmän aikaa,mutta kyllä aika paljon laskee

• 16v .tyttö

-tupakointi
      -epähygieenisyys
      -liika ja/tai turha kiroilu
      -liian kyyninen tai pessimistinen asenne
      -kaikesta valittaminen. On näitä tyyppejä jotka puhuu paljon mutta ei puhu asiaa. Eli valittaa turhasta jatkuvasti. Ämmiä semmoset.
      -ylimielisyys

• jotai pientä

hirrvee ylipaino, rasvaset hiukset, keltaset hampaat, likanen/tosifinninen naama /: siinä ne pinnallisuudet.. luonteesta hirrvee addiktoitumine johonki pelii, et on player tai pettäjätyyppiä tai muutevaa pasga luonne.. sit tupakointi ja nuuskaus

• Se poika, joka rakastaa-

Epähygienisyys, rasismi, suvaitsemattomuus, huono ulkonäkö, ylipaino, liian kova alipaino (anorektikko tyyliin), tunteeton, julma, omahyväinen, antiromanttinen, tupakoitsija, ryyppääjä, huumausaineiden käyttäjä, epäsiisti.

Siinä oli omasta puolestani iso osa muttei kaikkea :) oma kulta on tällainen ja on upea kullanmuru :> Rahamäärällä ei ole merkitystä, kuten ei harrastuksillakaan. Kunhan osaa huomioida muut ja on riittävän hyvännäköinen :) Karu totuus on ettei kukaan kirjaimellisesti rumaa henkilöä halua :D kauneus on katsojan silmässä :) onneksi.

• Ysiseiskaa

Ensinnäkin, en kiinnostu/ihastu kuin vain hyvännäköisiin poikiin sen oon huomannu eikä kellään ole siitä nyt valittamista! Mut alotan siitä että jos juttelen tämän kiinnostuksen kohteeni kanssa/kuulen sen juttelevan jonkun muun kanssa kiinnostus katoaa jos tajuan sen olevan täysin pervo. En oikeesti voi sietää sitä miesten liiallista pervoutta!! Ällöttää tollanen. Ja sitten tietenkin jos se on täysi ääliö, eli pitää sellaisia helvetin ärsyttäviä ns. ' matkia ääniä ' hyi vittu. Ja LIIAN lapselliset pojat on kanssa ihan out. Vähän lapsellinen saa tietenkin olla koska olen itekki vaik oon 15 :-D siis vähän lapsellinen välillä!! Mut siis ei semmoinen joka tappelee koulun käytävillä leikkitappelua! Eiei. Ja se hajukin on tärkeä ominaisuus mille haisee! Ja ainiin se jos on joku jokaviikko ryyppyreissu tyyppi ni sit katoaa. Ja tupakan poltostaka en tykkää, mut jos poika olis muuten täydellinen tupakan kyllä sietäisin. AINIIN ja jos on sellai et kiusaaa vaik jotain toista säälittävää poikaa ni sit kyl :(

• jigkhcycuvublnobuhycrz
        Ysiseiskaa kirjoitti:

Ensinnäkin, en kiinnostu/ihastu kuin vain hyvännäköisiin poikiin sen oon huomannu eikä kellään ole siitä nyt valittamista! Mut alotan siitä että jos juttelen tämän kiinnostuksen kohteeni kanssa/kuulen sen juttelevan jonkun muun kanssa kiinnostus katoaa jos tajuan sen olevan täysin pervo. En oikeesti voi sietää sitä miesten liiallista pervoutta!! Ällöttää tollanen. Ja sitten tietenkin jos se on täysi ääliö, eli pitää sellaisia helvetin ärsyttäviä ns. ' matkia ääniä ' hyi vittu. Ja LIIAN lapselliset pojat on kanssa ihan out. Vähän lapsellinen saa tietenkin olla koska olen itekki vaik oon 15 :-D siis vähän lapsellinen välillä!! Mut siis ei semmoinen joka tappelee koulun käytävillä leikkitappelua! Eiei. Ja se hajukin on tärkeä ominaisuus mille haisee! Ja ainiin se jos on joku jokaviikko ryyppyreissu tyyppi ni sit katoaa. Ja tupakan poltostaka en tykkää, mut jos poika olis muuten täydellinen tupakan kyllä sietäisin. AINIIN ja jos on sellai et kiusaaa vaik jotain toista säälittävää poikaa ni sit kyl :(

Ehdoton turn off
        -playerin Maine
        -pinnallinen ihminen
        -sellanen joka ei haluu muuta kuin seksiä.
        -tupakan/alkoholin ym.paha haju vaatteissa/hengityksessä
        -epähygieeninen
        -huono kielenkäyttö & kiroilu
        -sellaiset jotka eivät välitä koulun käynnistä

Siinä pahimmat turn offit pojissa

• Tyttö15

SISÄISET
      - Mielipiteet, jotka eroavat liikaa omistani
      - Liiallinen epävarmuus
      - Liiallinen itsevarmuus
      - Pinnallisuus
      - Naisien pitäminen esineellisinä seksiobjekteina
      - Liiallinen tunneajattelu. En halua, että mies on empaattinen herkistelijä. Pitää osata ajatella rationaalisesti.

ULKOISIA
      - Oudot kokomusta ernuvaatteet, esim. goottityyli (viittaa vítunmoiseen erottumisen tarpeeseen)
      - Rastatukka (viittaa vasemmistolaiseen pelleilyyn)
      - Liian muodikas pukeutuminen (viittaa homouteen enkä ole kiinnostunut pojista, jos hekään eivät ole minusta)
      - Epähygieeninen pukeutuminen, reikäiset vaatteet (viittaa mauttomuuteen ja laiskuuteen)

• tsiisuskraist

Tiiäksää ees mitä empaattinen tarkottaa:D
        Rastatukka viittaa alunperin kyllä jamaikalaiseen kulttuuriin ja uskontoon, eikä välttämättä kerro mitään poliittisesta kannasta.
        Ja miten pukeutuminen voi olla "epähygieenistä" ymmärrän kyllä, että likaiset vaatteet on epähygieenisiä, mutta reikäiset?
        Älä käytä noin "fiksuja" sanoja jos et tiedä mitä ne sitten oikeastaan tarkoittaakaan. Yhteiskunta kiittää isosti!

• Tyttö15
        tsiisuskraist kirjoitti:

Tiiäksää ees mitä empaattinen tarkottaa:D
        Rastatukka viittaa alunperin kyllä jamaikalaiseen kulttuuriin ja uskontoon, eikä välttämättä kerro mitään poliittisesta kannasta.
        Ja miten pukeutuminen voi olla "epähygieenistä" ymmärrän kyllä, että likaiset vaatteet on epähygieenisiä, mutta reikäiset?
        Älä käytä noin "fiksuja" sanoja jos et tiedä mitä ne sitten oikeastaan tarkoittaakaan. Yhteiskunta kiittää isosti!

Tietysti tiedän mitä empaattinen tarkoittaa. En vain halua, että mieheni on sellainen, koska mun mielestä liiallinen toisten tunteiden myötäeläminen ei ole hyväksi eikä luonnon lakejen mukaista, koska se edistää heikkojen selviytymistä. (Huom: Edellinen lause oli jokseenkin provosoitu enkä ole täysin tuota mieltä, mutta pääpiirteittäin kyllä)

Enpä ole koskaan nähnyt suomalaista oikeistolaista miestä, jolla olisi rastatukka. Voin ottaa sanani takaisin, jos sellaiseen satun törmäämään.

En pidä reikäisistä vaatteista, koska mielestäni ne ovat merkki joko laiskuudesta tai köyhyydestä, joista jälkimmäinen yleensä taas johtuu ensimmäisestä.

• Flitter

- Huoramaisuus niin pukeutumisessa kuin käyttäytymisessä
      - Perus suomijuntti (Jakaa FB:ssä LiibaLaaban ja Hymyhuulien paskakuvia, katsoo Putousta, vihaa atonaalista musiikkia)
      - Ei ymmärrä tieteistä ja taiteista (Liittyy edelliseen)
      - Värjännyt hiukset blondiksi, hyi vittu
      - Pinnallinen
      - Kommunisti, skientologi tai vastaavan typerän uskonnon tai ideologian kannattaja. Myös ääriuskovaiset on ehdoton ei.
      - Ahdaskatseinen juntti (Lumilinna-Arttu ja kouluammuntavitsien moralisointi ja ei pysty diilaamaan sen kanssa, että pidän My Little Pony: Friendship is Magicista)
      - Homofobinen, rasisti tai mokuttaja

Juuhelikkäs siinä olis lol

• Ei keksi millää

Jos nainen onkin mies

• vastenmielistäää

mua ainaki inhottaa semmoset pojat joiden pitää sillee tosi lapsellisesti esittää tyttöjen läsnäollessa vaikka se kuuluuki muka niitten toimintaan silloo:D mut se on nii vastemielistä ja lapsellista ruveta painiskelee toise pojan kans sillei " kato mä saan tän noliksen kumoo, nyt mä oon kyl tosi kova jätkä ja tytöt tykkää" :DDD

• dldlghhh

Haisee röökiltä tai hieltä yms.
      Playeri
      Rasisti tai kiusaaja
      vakavasti ylipainoinen. En sit tällä tarkota et pitäis olla hirveen täydellinen vartalo, mutta ittelläni ottaa vastaan sairaalloisen lihavat.

• lifemocker

otsatukka ja kliseiset tatuoinnit (tähdet, kiinalaiset merkit, suomileijona yms)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33