Ekka kertaa toukokuussa lähtö, 20.5. Onko silloin jo "Suomen kesän" lämmöt? Ennen ei ole tullut näin aikasin lomailtua ja vaan viikko nyt, nii hirvittää jos säät on päin prinkkalaa...................
Viime ulkomaan reissu (rantaloma) meni sateessa, eri maa kuitenki....
Tiedän, että säät vaihtelee, mutta lohduttais kuulla kokemuksia muilta toukokuun lopulla matkustaneilta.... Tai paikalla asuvilta tietty! =)
Lämpö toukokuussa yleensä?
4
228
Vastaukset
- Lämmintä varmasti!
Viime vuonna oltiin just yks viikko toukokuussa (Lähtö oli silloin muistaakseni 21.5) Alanyassa ja meillä oli ihanat lomasäät. Lämpöä ja aurinkoa riitti joka päivälle ja tuli ihn hiki :-) Eli asteita oli ihan reippaasti! Uskallan väittää että toukokuun lopulla alkaa olemaan jo aika takuuvarmat aurinkopäivät Alanyassa, alku kuukaudesta on vielä epävakaisempaa.. Ihanaa loman odotusta, kohta mennään (Meilläkin lähtö toukokuun lopulla)
- Belek
Ollaan lomailtu toukokuun vika tai kesäkuun ekaviiiko,8xTurkkissa,3x Rhodos,
2x Kypros,2x Tunisia.Sellaisia päiviä ettei aurinkoa ole voinut ottaa oli kolme,
jostain syystä nekin sattu näillä Tunisian reissuilla.Muutama sadekuurokin
on sattunut,mutta nopeasti menneet ohi.Lämpötila 25-35 päivällä varjossa.
Tälläiset ilmat olleet tähänasti toukokuun lopussa,saapi nähdä miten tänä
vuonna Alanyassa.Uskoisin toukokuun puolivälistä alkaen lähes takuuvarmoja
ilmoja.Hyvää lomaa!
me oltiin toukokuullla viime vuonna 11.5 lähtien,niin silloin satoi tosi lujaa 2 pvää ja oli pilvistä yhtenä pvänä.Mutta osui helle päiviä loppu lomaan:) Ny lähdetään 16.5 ja ollaan 2 vkoa:)Toivottavasti osuus hyvät kelit:)Ny on ollu sateista tänään ja tälle vkolle luvattu sateita kun kattonu säätietoja
- pallet6
Kiitos ihanista vastauksista!
Hellettä odotellessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774854- 133463
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262014Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471956Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6821921- 1181855
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101441