Rehellisesti, miehet! Oletteko koskaan katsoneet naapurin naista sillä silmällä? Oletteko tyydyttäneet itseänne ajatellen naapuria? Onkohan yleistä että naapurin nainen saa miehen ajattelemaan tuhmia?
Kiihottaako naapuri?
11
1430
Vastaukset
- reyttre
Totta helvetissä? Itse viimeksi tänään katselin naapuruston koiraa ulkoiluttavaa miestä sillä mielellä. Miksi mennä merta edemmäs panee.
itsekkin olen katsellut ja katselen naapuri naisia sillä silmällä vaikka ovatkin varattuja mutta yksi naapurini on jo ottanut minulta suihin kolme kertaa ja neljättä odotellessa...niitä on kasi jotka haluaisin kellistää sängyn puolelle mutta katotaan mitä aika näyttää...itse olen 22 v ja naapurini ovat 30-45 ja se ei haittaa jos jostain pk seudulta löytyy tuohon ikä harrukkaan haluavia opettajattaria peti puuhiin taikka muihin eroottisiin opetuksiin niin kirjoittakaa tänne niin otetaan yhteyttä...
olenko sairas vaiko normaali?
p.s kaunis naapuri ota sinäkin yhteyttä- Mahamutaja lapsukain
Mina katso kaiki napuri tyttö.
http://www.xvideos.com/video1840363/can_i_cum_in_your_pussy_
Täyty lähi ilatana puisto. - Naapurinpoika
Rehellisesti, monta kertaa :)
Naapurin rouvaa katselee mielellään etenkin kesällä. Viimeksi viime viikonloppuna tumputtelin ikkunan takana kun kireepuseroinen naapurin ihanuus haravoi pihaansa. Itse toivoin tietysti pääseväni hänen lemmenpuutarhalleen... :) - m55
minä runkkasin jo 15v ikkunassa naapurin rouville,eikä tahti ole muuttunu
- 2 kk pantiin
Muuttaessani 20 vuotta sitten nykyiseen asuntooni, niin ensitöikseni nussin naapurin rouvaa hullun lailla 2 kuukautta, sitten romanssi väsähti. Huomaan välillä, että rouva tekee pieniä vihjauksia suuntaani, mutta en enää välitä. Oli muuten kova naimaan, jopa 7-8 kertaa päivässä. Itse en lauennut joka kerta, rouva sai orkut joka kerta.
- Tympääntynyt.
En todellakaan, minun naapurissa asusuvat naiset ovat helvetin lihavia todellisia lässyköitä, myös mustalaisia paljon sekä muita mustia, kyllä siinä halut katoaa kun heitä joutuu katsomaan, muutakaan ei voi kun samassa pihapiirissä ollaan. Olen etsinyt sitkeästi asuntoa muualta.
- kiihotun....
kyllä kiihottaa kummasti kun,naapurin elsa potkuttelee pyörillä varustetulla potkukelkalla,helmat hulmuten,suonikohjut vilkkuen.
- yumyum
Naapurin komea mies kiihottaa...
- milfhunter555
Naapurin nainen ottaa juuri aurinkoa voisi ikkunaan mennä tyydyttelemään
Monet kerrat olen katsellut naapurin naisia ja tumputellut... tottakai ne naapurin seksikkäät naiset kiihottaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864