Kiihottaako naapuri?

Kaunis naapuri

Rehellisesti, miehet! Oletteko koskaan katsoneet naapurin naista sillä silmällä? Oletteko tyydyttäneet itseänne ajatellen naapuria? Onkohan yleistä että naapurin nainen saa miehen ajattelemaan tuhmia?

11

1430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reyttre

Totta helvetissä? Itse viimeksi tänään katselin naapuruston koiraa ulkoiluttavaa miestä sillä mielellä. Miksi mennä merta edemmäs panee.

• itsekkin olen katsellut ja katselen naapuri naisia sillä silmällä vaikka ovatkin varattuja mutta yksi naapurini on jo ottanut minulta suihin kolme kertaa ja neljättä odotellessa...niitä on kasi jotka haluaisin kellistää sängyn puolelle mutta katotaan mitä aika näyttää...itse olen 22 v ja naapurini ovat 30-45 ja se ei haittaa jos jostain pk seudulta löytyy tuohon ikä harrukkaan haluavia opettajattaria peti puuhiin taikka muihin eroottisiin opetuksiin niin kirjoittakaa tänne niin otetaan yhteyttä...
      olenko sairas vaiko normaali?
      p.s kaunis naapuri ota sinäkin yhteyttä

• Mahamutaja lapsukain
    • Naapurinpoika

Rehellisesti, monta kertaa :)
      Naapurin rouvaa katselee mielellään etenkin kesällä. Viimeksi viime viikonloppuna tumputtelin ikkunan takana kun kireepuseroinen naapurin ihanuus haravoi pihaansa. Itse toivoin tietysti pääseväni hänen lemmenpuutarhalleen... :)

• m55

minä runkkasin jo 15v ikkunassa naapurin rouville,eikä tahti ole muuttunu

• 2 kk pantiin

Muuttaessani 20 vuotta sitten nykyiseen asuntooni, niin ensitöikseni nussin naapurin rouvaa hullun lailla 2 kuukautta, sitten romanssi väsähti. Huomaan välillä, että rouva tekee pieniä vihjauksia suuntaani, mutta en enää välitä. Oli muuten kova naimaan, jopa 7-8 kertaa päivässä. Itse en lauennut joka kerta, rouva sai orkut joka kerta.

• Tympääntynyt.

En todellakaan, minun naapurissa asusuvat naiset ovat helvetin lihavia todellisia lässyköitä, myös mustalaisia paljon sekä muita mustia, kyllä siinä halut katoaa kun heitä joutuu katsomaan, muutakaan ei voi kun samassa pihapiirissä ollaan. Olen etsinyt sitkeästi asuntoa muualta.

• kiihotun....

kyllä kiihottaa kummasti kun,naapurin elsa potkuttelee pyörillä varustetulla potkukelkalla,helmat hulmuten,suonikohjut vilkkuen.

• yumyum

Naapurin komea mies kiihottaa...

• milfhunter555

Naapurin nainen ottaa juuri aurinkoa voisi ikkunaan mennä tyydyttelemään

• Monet kerrat olen katsellut naapurin naisia ja tumputellut... tottakai ne naapurin seksikkäät naiset kiihottaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6833
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      674
      2955
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1255
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1154
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223