Miten markkinoitte kauppaanne? Onko siitä ollut hyötyä?
Verkkokauppiaat hei!
15
124
Vastaukset
Miksi kysyt tämmösiä? Miksi eksyit tällaiselle palstalle? Älä kuiten sano, että pistit kaupan pystyyn ja nyt et tiedä mitä sillä tekisit? Mistä keksit sanan markkinointi?
No joo, anteeksi vinoilu. Mutta kyllä kysymyksesi ensimmäiseksi aiheutti huvittuneen hymähdyksen, ei kai vain joku yksikertainen ole taas perustanut tai peräti ostanut kaupan...
Markkinointi on niin olennainen osa kaupan toimintaa kaikkialla maailmassa, jo Rooman valtakunnan aikaan oli kaupoilla mainoksia kauppansa ulkopuolella. Kannattaisi ehkä ottaa joku yritystoiminnan perusteita käsittelevä kirja käteensä. Kaikella ystävyydellä...- Verkkokauppias
Miksi vastasit niin ilkeästi? Kysyin ihan asiallisesti että kuinka verkkokauppaa markkinoidaan ja onko siitä ollut hyötyä. Jos ei tiedä niin silloin pitää kysyä muilta. Olen kyllä ostanut tämän kaupan ja maksanut ihan sen mitä on pyydetty ja se puoli on kyllä hoidettuna ja kunnossa.
- jatsarinna
Minä ymmärrän mikon huolen, minun kummipoika sai kuorma-auton ajokortin ja osti sitten jonkun kuorma-auton romun, kehui kaikille alkavansa autoilijaksi. Ajeli mitä ajeli kunnes rahat loppu. Sitten pysäytti poliisi ja alkoi suurempi selvittelyurakka. Ei lupia, verot maksamatta, ei kirjanpitoa ja mitä kaikkea siinä olikaan. Lopulta auto meni ulosottomiehelle ja sai tuomion käräjiltä muista jutuista, makseli isänsä kanssa niitä kai viitisen vuotta. Eli ehkä niitä asioita pitäs vähän etukäteen selvitellä eikä touhuta mitä mieleen tulee.
- Ei verkkokauppias
Olen usein miettinyt miten verkkokaupat pysyvät pystyssä kun en ole koskaan nähnyt ainuttakaan mainosta mistään verkkokaupasta, paitsi Hobby Hall ja Ellos. Tämä oli ihan asiallinen kysymys verkkokauppiaalta. Moni verkkokauppias varmasti tietää markkinoinnin koukerot, mutta haluaisi tietää mikä on varmasti hyvä ja kannattava markinointitapa.
Original-mikolla ei taida olla mitään hajuakaan yrittäjyydestä.- t6453
Jos olet lukenut ylipäänsä minkään alan lehteä niin olet nähnyt mainoksen verkkokaupasta. Siellä ne on seassa ihan samallatapaa kuin muutkin mainokset.
Omaa kauppaa tietenkin mainostetaan oman alan julkaisuissa, oman alan foorumeilla bannereilla ja yritysosioilla. Katso esimerkki linkistä kohdasta "yritysten markkinapalsta"
http://www.autosound.fi/phpbb/index.php?sid=4cb45503fa06b2544497debf3fc12611
Google hakusanat jne.
Aika samat säännöt siinä pätee kuin kivijalkamyymälälläkin. Esim. tuolta pistämästäni linkin yritysten markkinapalstalta löytyy niin verkkokauppoja kuin kivijalkamyymälöitäkin. Myös näiden kombinaatioita. Itse pyöritän yhtä niistä, mut en nyt viitsi mainita mitä. - 457812-myyjä
t6453 kirjoitti:
Jos olet lukenut ylipäänsä minkään alan lehteä niin olet nähnyt mainoksen verkkokaupasta. Siellä ne on seassa ihan samallatapaa kuin muutkin mainokset.
Omaa kauppaa tietenkin mainostetaan oman alan julkaisuissa, oman alan foorumeilla bannereilla ja yritysosioilla. Katso esimerkki linkistä kohdasta "yritysten markkinapalsta"
http://www.autosound.fi/phpbb/index.php?sid=4cb45503fa06b2544497debf3fc12611
Google hakusanat jne.
Aika samat säännöt siinä pätee kuin kivijalkamyymälälläkin. Esim. tuolta pistämästäni linkin yritysten markkinapalstalta löytyy niin verkkokauppoja kuin kivijalkamyymälöitäkin. Myös näiden kombinaatioita. Itse pyöritän yhtä niistä, mut en nyt viitsi mainita mitä.Ja suomi24 tulee olemaan tärkein markkinointikanavasi? Voi kiesus teidän uusavuttomien kanssa. Lopeta toiminta jos asiat ovat vielä noin alkutekijöissään!
- t6453
457812-myyjä kirjoitti:
Ja suomi24 tulee olemaan tärkein markkinointikanavasi? Voi kiesus teidän uusavuttomien kanssa. Lopeta toiminta jos asiat ovat vielä noin alkutekijöissään!
>>Ja suomi24 tulee olemaan tärkein markkinointikanavasi? Voi kiesus teidän uusavuttomien kanssa. Lopeta toiminta jos asiat ovat vielä noin alkutekijöissään!
- Ostan verhot
No kertokaa siten mistä löydän jonkinsorttisen nettiverhokaupan. Olen pitkään etsinyt keittiöön sopivia kappaverhoja.Kotipaikkakuntani kivijakakaupoissa ei niitä kivoja löytynyt, vain sellaisia älyttömän paksuja ällöjä verhoja.
- 23r23
Ootpas paljon googlannut.. vaikka viestisi epäilemättä onkin provo.
katoppa vaikka alkuun NetAnttilasta...
- Ostan verhot
Kuules, olen googlannut, ja kolunnut NetAnttilan, Hobby Hallin ja Elloksen. Niiden verhot ei kiinnosta yhtään. Muita en löytänyt.
- 43r34
No jos tarjonta ei kelpaa niin sit on oltava ilman verhoja ;)
- ölasmdvflömam
Googletin verhokauppa ja sain hitiksi, yllätys yllätys, verhokauppa.com. Ettei vaan olisi nimimerkin "Ostan verhot" oma liike, joka sai näin lisää näkyvyyttä.
- Ostan verhot
Haa, en ole tämä verhokauppias. Hienot sivut olivat, mutta siellä ei ollut kappaverhoja myynnissä. Sellaisia etsin.
- Mitä verhoja?
Mitä ihmeen kappaverhoja? Eikö muijat itte löydä enää verhojakaan kaupoista tai netistä? Mulle Google toi heti tällaiset verhokaupat eteen.
http://www.ihanin.fi/index.php?main_page=index&cPath=4
http://www.sunsuomi.com/shop/laskosverhot,21.html
http://www.jysk.fi/140/470/ag/catalog/
http://www.kaihdinmaailma.fi/laskosverhot.html
Eikä noi mikään ole kappaverhoja? Jos ei ole, niin sitten haet poissa muodista olevaa vanhanaikasta kappa-tavaraa, ja sun kannattais päivittää verhomakuasi nykyaikaan. - Uutta on, jeeeeeee
Kiitos vaan linkeistä. Mutta laskosverhoista en piittaa. Ajoin tänään työmatkalta takaisin kotiin ja poikkesin matkan varrella olevan kaupungin pikkuputiikkiin. Ja kappas sielä oli mitä ihanin valikoima uusia keväisiä verhoja keittiöön ja mökille. Ostin sieltä kolmet verhot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j472245- 261843
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271465Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151289- 1101289
- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846