Faktoja: kirjoitin tälle palstalle sairaslaomani ajan, n.viisi vuotta. Sain kymmeniä yksityisviestejä, joihin en joutanut vastaamaan. Huoli omasta tilanteestani oli liian suuri.
Kukaan, ei kukaan, teistä uskovaisista välittänyt. Jokainen viesti lähti siitä lähtökohdasta että olin terve.
En ollut terve.
- Kerroin yhdelle ihmiselle nimeni. N. viisi vuotta sitten. Tänään sain asiasta tietävältä viestin, jossa se mainittiin.
Kukaan teistä uskovista ei puutu tilanteeseen. Vaikka luulisi kaikkien tietävän että on rikos ilmoittaa yksityishenkilön nimi palstalle. Tätä palstaa lukee koko Suomi.
Kerroin nimeni vain yhden kerran siis, viisi vuotta sitten. KIUSAAJANI tekee kerta kerran jälkeen RIKOKSEN, ja rikkoo intimiteettisuojani - hän kertoo nimeni.
Sheriffi on joutunut puuttumaan, ja hän on kielänyt yksityishenkilöiden nimien mainitsemisen. Se ei auta.
Sääntöjä rikotaan. Hellarit antavat rikokselle hiljaisen hyväksyntänsä postaamalla Jeesus-aiheisia tektejään kuin mitään ei olisi tapahtunut. He eivät välitä.
"Jumalan rakkaus"
1
104
Vastaukset
- on huomioon
Ei täällä ole montaa hellaria. Tiedän sen vaikka en hellari olekaan.
Ateistit, epäuskoiset ja jehovantodistajat ovat pilanneetsotkuillaan kaikki uskoville tarkoitetut keskustelupalstat Suomi24.fi:n saitilla,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716