on näitä muitakin kyllästyneitä

suhareita valkealas

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10626907

Mitäs jos taas pistäisit "huolestunut vanhempi" vinkkiä kehiin.
Eihän katsos nuorisoa saa netissä uhkailla ja haukkua. soo soo!

täytyy saada päristää ja kovaa, ajella 3 päällä ihmisiä kumoon, kuten messualueella muutama vuosi takaperin.

Meillä on täällä fiksuja "huolestuneita vanhempia".

Onkohan kukaan huolestunut niistä 5 vuotiaistaan tai vanhoista äideistään jotka kulkevat raitteja pitkin ja ovat vaarassa jäädä suhareiden alle. Jokainen hyvin tajuaa ja näkee mikä on viritetty ja mikä ei.

Eli pääasia kun v*ttuilette täällä minulle vaikka periaatteessa jokainen teistäkin saattaisi olla se pikkuinen joka on vaarassa jäädä alle. Hyvin se järki pelaa!

Pistä nyt vinkkiä sille valkealalaisellekin. JA eikun taas piristämään pojan mopoa että poika pääsee ajelemaan kuten kaveritkin tekee, laillisella menopelillä.

Onneksi on puhelin. Menköön se sinulle vinkkinä persläpi.

3

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pistä lisää
      • peiliin katsoa hän

Edellisessä linkissä esimerkkilinkki millaisia nämä "huolestuneiden isukkien" jälkikasvut ovat viritettyine mopoineen.

"Huolestuneella vanhemmalla" lienee selvästi sopeutumishäiriö, jonkinlainen persoonallisuuden häiriö, mikä saa aikaiseksi rikollisten puoltamista. Onkin siis oikein kaahata pelkällä mopokortilla.

Mitäs jos laittaisit ihan itsestäs nettivinkkiä.
        Se piti vielä kysyä että onko lääkkeet loppu?

• Anonyymi

et pystynyt nuorena ajamaan mopoa ja nyt kostat sen syyttömille pojille
      muistamme kun sinulle annettiin urheilukaupasta mopo koe ajoon ja kaadoit sen heti pihalla
      ohjaustangon pää osui munille ja aloit itkemään
      olet siitä asti ollut katkera
      aikuisena valitit siitä syyttömästä motoristista joka lähti joka aamu tehtaalle moottoripyörällä
      oli vain kesän kuusankoskella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1214
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      804
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      750
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      659
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      652
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      652
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      617
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50