Mä näytän nyt henkilökohtasesti persettä kaikille muille, paitsi mun opettajille ja yhteistyökontakteille tämän kolmen ja puolen vuoden aikana, mitä mun koulutus musiikkikoulussa on kestänyt. Parin viikon päästä on päättötutkinto ja sit mä oon mikä oon. Mulle vittuiltiin ja mulle sanottiin kaikki päin naamaa tän kolmen vuoden aikana. Että kiitos vaan ihmiset, kun jaksoitte ymmärtää. Mä en enää ikinä mene tiettyihin paikkoihin Helsingissä ja kun mä nyt alan keikkailla, niin mä muistan aina, mitä te ootte sanonu musta ja mun ammatinvalinnasta. Piste. Kuunnelkaa Apulannan Zombeja vitun zombit
Ihmiset, menkää itteenne....
divaorava
2
125
Vastaukset
- Ulletröja
Siis mistäs nyt kenkä puristaa? Liittyykö tää johonkin ketjuun täällä?
- i.am.artist
Rakentavaa palautetta kannattaa kuunnella ja siitä kannattaa ottaa opiksi. Älä kuuntele vittuilua, toisesta korvasta ulos vaan sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657