emo asus p5qse2
prossu intel quad 2 core 3,2ghz
keskusmuisti ddr2 841mhz
näyttis asus ati radeon 5850 1 gt dx11
kovo tilaa 2teraa eli 2000gt eli yx teranen seagate 32 välimuistilla 1 500gb westernin kovo 32m välimuistilla 1 500gb 16mb välimuistilla
vieläköhä täl pelailee
6
95
Vastaukset
- hohhoijaa
No mitäs vlttua luulisit, pröystäilijä.
- pe liko ne
Kyllä tuolla vielä pelaa.
- vanha luuska
Alkaa olla jo vanha luuska, pistä joku linuksi siihe ja hanki kunnon kone.
- w.,n
Toisin sanoen, osta uusi kone ja asenna siihen Linux? ;)
niin varmaa vittu asiallisia vastaukxi ei mitää paskaa kyl mäki luulisin et neli ydin koneella jossa on 3.2 ghz ja 6 gt ddr2 841mhz ja 1gt dx 11 näyttis pyörittää viel kohtuu hyvin pelejä
- reddii
jep zz-top1 varmasti pyörittää. tosin en tarkemmin katsellut emosi tietoja, mutta ddr3:seen vaihtaisin muisteja.
anna näitten yli 25:sten nyyppien höristä itsekseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164