http://www.avaruus.fi/uutiset/eksoplaneetat/maankaltaisia-planeettoja-ei-synny-missa-tahansa.html
Ja kretut varmaan saavat uutta vettä siihen myllyyn joka pyörittää mantraa "muualla avaruudessa ei voi olla elämää".
Maankaltaisia planeettoja ei missä vain
9
88
Vastaukset
- tieteenharrastaja
Onneksi myllyä jarruttaa se, että maankaltaisia planeettoja näyttää silti löytyvän, vaikka ei joka tähdeltä.
- TurCena
Näinhän se on ollutkin, ja tulee aina olemaan. Vain tietyt planeetat on Jumala luonut ja tarkoittanut elämälle.
- LaD
Nyt puhut raamattua vastaan, pelle.
Raamattu puhuu että VAIN maapallolle.on elämä luotu ja Maapallo on kaiken keskus.
Kretut ovat naurettavia valehtelijoita - Apo-Calypso
Puhut sontaa. Ei raamatussa puhuta planeetoista yhtään mitään, raamatussa luotiin reikiä taivaankanteen.
Apo-Calypso kirjoitti:
Puhut sontaa. Ei raamatussa puhuta planeetoista yhtään mitään, raamatussa luotiin reikiä taivaankanteen.
TurCenalla on tietysti henkilökohtanen yhteys Jumalaan ja sieltä tuo tieto. Hyvä että löysi palstan lopultakin, hänenlaisiaan Suomi tarvitsee.
- 11111111111111111111
RepeRuutikallo kirjoitti:
TurCenalla on tietysti henkilökohtanen yhteys Jumalaan ja sieltä tuo tieto. Hyvä että löysi palstan lopultakin, hänenlaisiaan Suomi tarvitsee.
Maimankaikkeudessa on arvioitu olevan jopa muutama satamiljardia linnnunrataa ja niissä arvion mukaan jokaisessa muutama satamiljardia aurinkoa, ainakin jonkinmoinen mahdollisuus että jonkinlaista elämää olisi muuallakin. Olisiko jokaisella mahdollisella siviilisaatiolla oma kaikkivoipa jumala.
- LaD
11111111111111111111 kirjoitti:
Maimankaikkeudessa on arvioitu olevan jopa muutama satamiljardia linnnunrataa ja niissä arvion mukaan jokaisessa muutama satamiljardia aurinkoa, ainakin jonkinmoinen mahdollisuus että jonkinlaista elämää olisi muuallakin. Olisiko jokaisella mahdollisella siviilisaatiolla oma kaikkivoipa jumala.
Universumissa on vain yksi linnunrata, mutta satoja miljardeja galakseja, jos sitä tarkoitit.
LaD kirjoitti:
Universumissa on vain yksi linnunrata, mutta satoja miljardeja galakseja, jos sitä tarkoitit.
Linnunrataa pienellä alkukirjaimella on ennen käytetty galaksin suomennoksena. Ilmeisesti ei enää nykyään käytetä pahemmin.
Ei taida tulla edes kahdeksan seuraavan elämäni aikana sellaista tilannetta että kretu sanoisi tällaiseen uutiseen jotain sellaista kuin: Mielenkiintoista - tätä täytyy tutkia tarkemmin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716