ostin Keskoa just hintaan 19,97. Tähän markkinaan mielestäni kesäksi hyvä safety. Eli mielestäni kauheesti laskun varaa... muut mitä mieltä??
Keskoa Tänään
Pohjanmaan mies
3
126
Vastaukset
- kesko-sijoittaja1+++
Hyvä ostos, itse ostellut viimeiset pari vuotta laskeviin kursseihin (32,50 -->
- Uraa uraa uraa
Miten tämä tuokaan mieleeni Nokian, jota monikin on ehtinyt viimeisen 12 vuoden aikana ostaa "laskeviin kursseihin". Sitten kurssi laskee lisää.
Venäjän bisnes on sellaista touhua, että jos menee huonosti, sieltä ei tule rahaa. Jos taas menee hyvin, Putin & kumppanit varastavat yhtiön tavalla tai toisella.
- sdf
kyllähän se näin on, että jos rysslandiassa menee hyvin, niin sitten menee hyvin, jos menee huonosti, niin sit se menee sillee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820