Hei kattokaa tää: http://youtu.be/6cD8-5lFfMU
KUKA TÄÄ ON!1 Voiko olla Japanilainen kauhu ohjaaja Takashi? Tää on kuulemma kuvattu Mäntsälässä viikko sitten. Hulluu skeidaa. Tietääks joku?
Kuka japanilaisohjaaja kuvaa kauhuleffaa just nyt suomessa???!!!
7
117
Vastaukset
- Horror
SAIRAAN HIENO. Mistä tää tuli sulle? oon tod. kiinnostunut elokuvasta, jos tuotanto on vielä kesken... Takasheja on siis kaksi ohjaajaa, kumpikaan ei ole tietääxeni ennen tehnyt euroopassa. Siistii horroria.
- Voiks joku kertoo
Onko tämä ohjaaja Yoshiyuki Tomino? Mistä tiiät warholla et tää ois tehty suomessa? Vois kyl ollakki. Jos tämä on tekemisissä tän tuotannon kanssa: http://flingphotoriot.posterous.com/ mun kaveri on siellä mut kukaan ei oo saanut niitä viikonlopun jälkeen kiinni.
Ton blogi-tyypin äiti on tosi huolissaan.
- Thapanine
Mun mielestä tää ei ole Japania nähnytkään.Warholla sä oot väärässä. Tää on K-Horroria. Veikkaan että ei mene kauas Bong Man-daen jutuista.
- Voivat olla samoja
Hei, miun veli on virkavallassa töissä, ja se kerto että itä-uuella maalla on viikonloppuna ollu joku leffaryhmä japanista. Ambulanssilla on yöllä viety porukkaa sieltä.
- ???
Mä en tajuu.. Tää filkka tulee joka paikassa vastaan, mut mistään ei löydy mitään tietoa. Osaaks kukaan japania?
- ???
Onko tää joku trolli?
- Tuonetar
Mä uskon, et tää paikka on täält meilt Kemistä päin. Vaikuttaa et on aika tuttuu pihaa. Voisin pyytää mun miestä jos se vois käydä tsekkaamassa, kuvataanks siellä jotain. Siihen taloon ei kyl vaan kukaan mene hämärän jälkeen. Siis oikeesti. siel kummittelee. Eikä ole trolli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814