Tietääkö kukaan?
Boidis action boy
5
217
Vastaukset
- Hårknack
Nimestä päätellen Boidis-kennelin kasvatti. Soita tai kysy s-postilla. Googlettamaan vaan Boidis.
- tietäjä
Mitä haluat Boidis Action Boysta tietää?
- poikiansa kaipaava
Mulla oli Elmo, boidis action boy, nyt jo koiraenkeli. Olis kiva tietää, olisko sukulaisia. Elmo oli pieni, kiva lyllerö. Toinen mäykky oli Mimerkin highway patrol, Vili. Parempia kavereita ei voi saada. Joskus vaan on ikävä, ja haluis tietää vieläkö joku muistaa.
- Papapapappa
En tiedä onko koirasi veli, mutta Boidis Bant-cho oli meidän koiran(s.95) isä.
- papapappappa
No ei kyllä oo veli, anteeksi ajatuskatko :D tuolta näät koirasi sisaruksia ja sukua http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKoira.aspx?RekNo=FIN17481/95&R=148
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647