Useita kertoja Floridassa käyneenä en vaan saa siitä tarpeekseni.
Minua sinne vetää seuraavat asiat:
ilmasto, yleinen rento ja helppo fiilis, mukavat ihmiset, hyvä ruoka (ei vatsavaivoja) ja erityisesti elämän ja liikkumisen helppous autolla.
Olisi kiva tietää mikä teitä muita sinne saa aina vaan lantämään.
Kertokaa.
Mikä vetää Floridaan
FL Plan 1
2
251
Vastaukset
Rakastan Florida Keys saaria, aivan uskomattoman hienoja ja sellaisia maisemia ei missään muualla näe. Ja myös Miamin South Beach on mielestäni todella huippu paikka!
- lokak ja tammik seur
Kyllä se on aurinko ja rento meininki hyvät shoppailumahdollisuudet outleteissä, jotka vieät meidän perhettämme kerta toisensa jälkeen Floridaan. Keys on myös ihana, samoin Miamin ooppera ja tietysti pitää joka reissulla käydä Orlandossa, vaikka olemme kaikki jo aikuisia.
On sen niin ihana paikka...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670