56,5 vuotta ikää, lomautusta tulossa, samoin tulevaisuudessa näyttää aika surkealle työpaikan tulevaisuus (yhdistymisiä, miinustulosta).
Ilmapiiri surkea, osa on jo lähtenyt omatoimisesti, loppujen työtaakka kasvaa. Masennuspoissaoloja paljon eri henkilöstöryhmissä. Mitä tehdä? Sanonko itseni irti, säästän mielenrauhaani, saan 500 pv 180 pv ja sitten kun olen yli 55 v, ehkä saan ilman tarveharkintaa vielä muutaman satasen kuussa. Työputkea takana montakymmentä vuotta. Palkkaa n 2300. Miten karseasti kuussa tämä toimi kouraisee eläkekertymääni? tai oletteko saaneet kokemuksia kunnan tarjoamasta tukityöpaikasta, onko totta?
Yt-lomautukset-irtisanomiset vai sanonko itseni irti?
elämä on
1
280
Vastaukset
- palkanlaskijana
Ensinnäkin, älä sano itseäsi irti. 3 kk:n karenssi siitä napsahtaa. Lomautuksen ajalta saa työttömyyspäivärahaa.
Jos työtaakka on valtava, silloin mennään hakemaan sairaslomaa. Kyllä ne työvoimatoimiston tukipaketit aika heikoilla kantimilla ovat, eikä niitä ihan heti olla edes järjestämässä.
Tsemppiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615