Uimahousut ja juoksutrikoot miehillä

uimarimies

Uimahalleissa tulee katteltua nuortenmiesten uima-asuja ja itseä kanssa kiihottaa niitä kaupoissa käydä katselemassa ja hypistelemässä. Siitä tulee kiksejä. Uimahallissa on hauskaa seurata, kun toiset miehet pukee/riisuu uimahousuja. Jotkut tekee sen hitaasti... eräs muistuu mieleen... mies laski selin ollessaan ensin bokserimalliset uimahousut takapuolelta alas, hieraisi peppuaan yms siinä 10sek ja sitten pudotti housut etupuolelta puoleen väliin reisiä. Pesi siinä rauhassa itseään ja vihdoin antoi housujen liukua alas. Sitten varpaillaan nakkasi ne ilmaan ja otti käsillään kopin. Siinä oli aika kiihkee esimerkki... sittemmin on sopivan yleisön tullen tultu sama "show" esitettyä.

Alennusmyynneissä hypistelin ja päädyin ostamaan pitkäaikaisen haaveen joustavat, ihonmyötäiset juoksuhousut... niissä kotona tullut fiilisteltyä... ehkäpä vielä uskaltautuu ne jalassakin juoksemaan.

Ois mahtavaa kuulla muiden tarinoita ja vaikka käydä yhdessä uimassa tai rannalla?

12

2052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dgngf

joo oot vielä aloittelija kaikesta päätellen.siitä ku siirryt kokeilemaan sukkahousuja tai leggareita ja niitähän voi yhdistellä edellä mainittuja.sukkis seksi on kivaa kun puhkoo ne kivoilta paikoilta jne.

• barerunner

Onneksi on taas lämpimät ilmat ja pääsee lenkille tiukoissa juoksutrikoissa. Yläkropan peitteeksi tarpeeksi lyhyt paita tai tuulitakki, jotta peba jää näkyviin.
      Kuumalla kelillä istuva juoksupaita vielä ja barefoot tossut jalkaan, niin olo on kuin ei olisi mitään päällä.

Vapauttava tunne ja juoksu kulkee.

• mustattiukat

Juoksutrikoot, on upeaa katsottavaa, hyväkroppaisen kundin päällä...ja lythyt t-paita, tai ei paitaa ollenkaan,,nam.

• abidas

Uikkaripainia olis kiva kokeilla.

• Hei laittakaa ihmeessä viestiä teemaan liittyen. Tuo uimaripainikin voisi olla jännä. Tai juoksuseuraa nuorista tiukoissa trikoissa tai kesäistä uimaseuraa...

• m41m

oi,noi tiukat trikoot on ihanat ja semmoiset pyöräilyhousut missä ei pehmustetta,hitto kun näkyy hyvin miten pullottaa,,,onko pysty asenossa vai reittä vasten,mulla vaimo sanonut et huomaatko miten noi sun housut paljastaa mua,,sanon et kuka muakaa muka katsoo,vaikka tiedän miten ihanasti se pullotus näkyy ja kalu tulee esille,olen joskus ollut vaimon siskon nähden näissä tiukoissa pyöräilyhousuissa ja arvatkaaa kiihottiko mua,kahden oltiin pihalla vaimo oli sisällä tiesin et sisko näkee hyvin mun takapuolen ja etumuksen se kiihotti mua,mulla semmoiset sähkön siniset housut niistä näkyy hyvin pullotus,,,,siinä muka harvoin pihaa oltiin heidän äidin luona maalla,eikä kukaan muu näe sinne pihalle sain rauhassa olla ja esitellä itsee,mua kiihottaa pitää tommoisia housuja mistä kulli erottuu,,on mua sanottu herkku takapuoleksi,,tiedän et mulla hyvän näköinen takapuoli,ja täs kerran vaimon siskokin läpsäytti mua takapuoleen ja sanoi et siksi läpsäs kun oli niin hyvin esillä ja ja lähellä,,ihanaa kun tulee kesä ja saa pitää pyöräilyhousuja,monet miehet nauttii pitää niitä,ja kyllä se kulli näkyy nilläkin hyvin,,mut se hyvää et vaimo ei ala marmattaan kun mulla nää housut jalassa,ehkä arvaa et mua kiihottaa pitää niitä jalassa,koska onhan hän siitä housujen päältä tyydyttänyt minut jokusen kerran,,sanoo et helppo ottaa kiini kun tulee niin esille,,,,ja ohkainen kangas joten eiköhän sitä taas saa nautiia,ja näytellä itseee,,,,,

• pullotus

...........................................uppia, oli niin herkkutopicci nii piti lisätä maailmankartalle. anteeksi.

• aahhuuhooh

Itse rakastan märkäpukuja, itselläni on sellaisen kokovartalopuku, vaikken edes sukella..

• rubberfetish

Kumi on kans kivaa...

• Latexboy2262

latexi on tiukkaa, ja tuntuu niin kiihottavalta. myös juoksutrikoot kuten nike swift on todella tiukkaa kamaa..

• Tirkisteliä

Nykyään on tosi kivoja uikkareita, niiden materiaali on mukavan joustavaa. Kyllä on mahtavaa, käydä uimarannoilla tirkistelemässä, miehiä ja poikia.

• fillari-boy

Olin tässä fillaroimassa tiukat pehmustetut fillarihousut tietysti paljaaltaan päällä. Ne alkoi ajaessa hieromaan kiimasesti mun terskaa. Lerssihän siinä kovettu ja kiimatippaa alkoi tulla ohuesta trikoosta läpi. Melkein laukesin, mut maltoin mielen. Kiva lisämauste tää fillaroidessa, silloin tällöin tapahtuu ja lisäpotkua saa jos edessä kiinnostava näaisen perä tai vastaan tulee joku povikaunotar. Joskus on pitänyt kesken lenkinkin mennä kädelle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe