Kannattaako palstalle tulla kertomaan mitään asioita koska heti sen jälkeen saa tonnin ulostetta päälleen?
Mielipiteitä?
10
94
Vastaukset
no ei,
mur.- kiltti mies
Tiedätkö, että miksi eräät palstalaiset käyttäytyvät niin petomaisesti toisia kohtaan?
NO ei täst tiedä mitä saa..mut kokeillaan mitä tulee...
- zisel
Riippuu varmaan siitä kuinka paksunahkanen on. Herkempien ei tietenkään kannata kertoa asioista joilla heitä mahdollisesti voi satuttaa. Mutta niin päinhän se on että se paskan niskaan kaataja kertoo toiminnallaan enemmän itsestään kuin olis ehkä tarkotuskaan. Sama asia kuin joku juoruämmä - ei se tajua että se on hän jota siinä katsotaan vinoon, ei se kenestä hän juoruaa.
- zisel
Ei ole tullut soiteltua ja kysyttyä. Enkä halua ajatellakkaan koko asiaa, hyi helvetti.
WC-reissut ja vaimon kurkkukipu voivat omissa facebook-kavereissa saada aikaan tykkää-reaktion, mutta täysin avoimessa ML:ssä ... S24:n sijaan kandee kokeilla seuraavaksi ruuhkabussia "Mulla on menkat!" - kokeen toteuttaneita pyydän kertomaan kokemuksistaan palstalle (kännykkäkeskustelua ei hyväksytä). Ai niin se kyssäri - kyllä omat tekemiset kandee ilmoittaa facebookissa, bussissa ja s24:ssa - ja olettaa että kaikki muut ihmiset tykkäävät - jos eivät tykkää niin ymmärtävät olla ilmaisematta asian.
Kannattavuudesta en tiedä, mutta saa tulla jos hotsittaa.. Haittaakse?
Jos viittaat mm:n vauvaketjun poistamiseen, niin kun kuulin, että hän sellaisen tänne oli laittanut, niin arvasin kyllä miten käy, kuten hänkin. Nopeus vaan oli ylläri, kun jollain kerkes nenään niin nopsaan hakeutua hernepussi..
Noin yleisesti palsta kannattaa ottaa viihteenä, niin ei tunnu siltä, että saisi tonnin ulostetta niskaansa. Enintään pienen kikkaran , ja sekin lentää ohi..- anna kuulua
kerro kerro!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496475Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562757Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239- 841185
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.911174Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2751088- 71985
- 229870