Voiko jatkua että nämä ovat vallassa kun salailevat asioita kansalta? Muistakaa nyt ensi vaaleissa että kukaan ei vaan erehdy enää äänestämään puolueita SDP.Kokoomus ja Kepu!
http://yle.fi/uutiset/hallitus_vaikenee_mahdollisista_kreikka-menetyksista/6093010
Seuraavana jonossa on Espanjan pankit vaatimassa heti alkuun 30 miljardia euroa eli 30 000 miljoonaa € euroa. Siitäkään ei kaksikko puhu mitään- eli sama salailupolitiikka jatkuu ja kansa maksaa.
http://yle.fi/uutiset/hallitus_vaikenee_mahdollisista_kreikka-menetyksista/6093010
Hallitus vaikenee Kreikka-menetyksistä
6
78
Vastaukset
- Kurkunleikkaaja
Tietenkin ne yrittää salailla näitä Kreikka menetyksiä.
Asiahan on ihan selvä, kaikki ne velka-apupakettiin myönnetyt miljardit euron on menetetty, niitä ei takaisin saada.
Siitä huolimatta samatta Katainen ja Urpilainen vaatii suomalaisilta lisää uhrauksia yhä uusille eu maille, jotka ovat menossa nurin.
Katainenhan uhkaili suomalaisia lamalla ja taantumalla, jos rahaa ei olisi Kreikaan löytynyt ja mitään lamaa ei olisi pitänyt tulla, kun sitä rahaa sinne lahjoitettiin, mutta niinpä vaan tuli taantumalama ja kreikka apupakettiin upposi muutama kymmenen miljardia lahjana kreikalle.
Maanpettureitahan nämä ovat, kun ovat aiheuttaneet suomen veronmaksajille miljarditappiot, eivätkä edes myönnä aiheuttaneensa, vaan jopa vähättelevät asiaa.
Varmaan keksivät kaikenmaailman tekosyitä sille, kun velka-apupakettirahat menetettiin kreikalle.
Eivät ministerit ota mitään vastuuta teoistaan, jos ottaisivat, niin eivät tällaisia velka-apupaketteja edes unissaan myöntäisi eu:maille.
Luuleeko tämä kaksikko, ettei suomen kansa muka tiedä, mitä näille Kreikka velka-apupaketti rahoille tulee lopulta tapahtumaan.Juuri näin.
Kai Urpilaisen ja Kataisen tukijoukot ovat valistaneet, ettei takaisinmaksuihin ole edes realistisia mahdollisuuksia puhumattakaan "manjaana"-asenteella ja koruption sairastamamalla kansalla.
Totuutta ei vain voida/haluta kertoa äänestäjille. Soinissakin on vikansa, mutta tässä isossa asiassa voisivat hallituspuoleet tunnustaa hänen olleen ja olevan oikeassa. Se olisi suoraselkäisen "vastuunkantajan" puhetta.
- ps
Joo, selvää on ainakin, että mitään näistä puolueista en iki maailmassa tule äänestämään, tässä TOP-3: 1.Kokoomus, 2.SDP, 3.Keskusta.
- ps
Lista niistä puolueista, joita en äänestä milloinkaan, eli TOP- 4: 1.Kokoomus, 2.RKP, 3.SDP, 4.Keskusta.
- tyhmät äänestäjät?
Mutta hyvin menee kumminkin. Vaikka kuinka paljon lapioisi verovaroja menemään, kannatus vain kohoaa:
http://yle.fi/uutiset/puolueiden_kannatusluvut_likipitaen_ennallaan/6201836 - Mikko kiukkunen
Tämä EU:hun liittyminen ja oman rahan antamnen toisille on Suomen suurin
petos toisen maailmansodan jälkeen.
Nyt pitää jo kansan herätä ja ymmärtää mistä on kysymys.
Loppujenlopuksi se on "rapparit" jotka tämänkin asian määräävät.
Ei voi enää sanoa ,että ei kuulu minulle.
Onko Suomikaan enää kelvollinen EU.:hun kun otetaan vanhusten ja vammaisten hoito huomioon.Nyt pitää ainakin vähentää tätä käsittämätöntä
tuhlailua.Tulevana vuotena sukellamme syvään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277