Olen naimisissa Nigerialaisen miehen kanssa,löytyisikö muitakin,olisi kiva kirjoitella ja vaikka tavatakkin :)
Etsitään kavereita
Rouva Africa
2
164
Vastaukset
- darksweet
Itselläki nigerilainen mies ja voin sanoo ettet tuu pettyy. Mun mies pitää musta hyvää huolta niin henkisesti ku fyysisestiki jos tajuut mitä meinaan XD XD ei nimittain oo puutetta siltä saralta. En vaihtais enään suomalaisee takas. Ja parast on stressittömyys ku voi viettää miehen kans päivät kotosalla. Ois kiva kuulla muittenki kokemuksii...
- hyihelveetti
mun kokemukseni nigerialaisesta on se, kun se raiskas mut. kotona sillä oli vaimo ja pieni lapsi. oikeus onneks tässä tapauksessa lopulta toteutui ja nyt on sairas luuseri linnassa.. et onnee vaa teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615