Tietääkö kukaan, missä helsingissä voi opiskella koreaa?? Olen yrittänyt löytää kursseja tai opettajaa itselleni mutta tuloksetta.. avoimessakaan ei itse kieltä voi opiskella.
korean kieli
5
258
Vastaukset
- student-
Kulttuurikeskus Caisassa: http://www.caisa.fi/kurssit/kielet
- koreaaaa
Siinä lukee lapsille. 19-vuotias ei ehkä kuulu siihen kategoriaan tässä tilanteessa..
- ThatIdiot
Nå, en tiedä jos auttaisi, mutta Youtube-issä on tällainen tyyppi joka kutsutaan "Sweetandtasty"-iksi. Hän on luultavasti Koreasta mutta opettaa Englannilla... Puhun Ruotsia, joten älä hermostu jos et ymmärtänyt sanaakaan xD
- Kim Yung Jang
Pohjois-Korean uudelleenkoulutus leirillä opetetaan pakko-Koreaa. Pakko-Ruotsin voi suorittaa vapaaehtoisesti.
- korea1
Tuolla Caisa kulttuurikeskuksessa suurin osa on yli 18 vuotiaita joten se ei ole lapsille. Mutta jos sinne menee on hyvä tiedostaa että opettajat ovat tulleet suomeen levittämään heidän uskontoaan ja siinä sivussa opettavat koreaa. Korean tunnit on tosi mukavia, mutta varoitan Korean day ja Korean camp tapahtumista !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667