Aijon ostaa jonkun mielellään auto tai semi fire aseen ja budjetti on alle 100e. Mikä kanttis ostaa?
MILLASEN ASEEN OSTAN
20
197
Vastaukset
- soft-mies
Tarkoitat varmaan sähkö käyttöistä sarja-asettaa. Tuolla budjetilla et saa uutta hyvää sähkö asetta. Kannattaa katsella käytettyjen aseiden osioita. Sieltä löytää joskus hyviä tarjouksia.
- vh39
nii mutta kyllä kaasukäyttäsetkin käy. mistä voi käytettyjä aseita löytää? . ja mtes tää:
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_200939pois.html- JJJJGG
Älä osta, et saa biokuulia lippaaseen, ei saa lisälippaita, huono lähtönopeus, huono lipaskoko, ainoa hyvä puoli on hinta. Jos löydät jostain 89.00€ maksavan Cybergun Thompson M1A1 nin suosittelen. Itselläni on se ja olen pärjännyt hyvin melkein vuoden. Tai sitten MilGearista G18C pistoolin joka ampuu sarjaa. Itse olen hankkimasssa kyseistä asetta.
http://www.milgear.fi/kauppa/cyma-glock-g18c-cm030-p-538.html
Pitäisi kai tällä viikolla tulla lisää. - vh39
JJJJGG kirjoitti:
Älä osta, et saa biokuulia lippaaseen, ei saa lisälippaita, huono lähtönopeus, huono lipaskoko, ainoa hyvä puoli on hinta. Jos löydät jostain 89.00€ maksavan Cybergun Thompson M1A1 nin suosittelen. Itselläni on se ja olen pärjännyt hyvin melkein vuoden. Tai sitten MilGearista G18C pistoolin joka ampuu sarjaa. Itse olen hankkimasssa kyseistä asetta.
http://www.milgear.fi/kauppa/cyma-glock-g18c-cm030-p-538.html
Pitäisi kai tällä viikolla tulla lisää.miksei biokuulat lippaaseen mee? ja toista lipasta en tarvitse. tehojakin on 93m/s
Gegot ei oo mitään mitään hyvii
- soft-mies
Käytettyjä aseita löytää esim. Juoksuhauta.net tai nettimarkkina. Myös softaajan foorumilla on käytettyjä aseita.
- AirSoft
Miten ois tollane Cybergunin Mossberg 500 puujäljitelmähaulikko tai Cybergunin AK47 Kalashnikov Sähkökäyttönen, ja lähtee mitä lähtee mutta hintakaan ei päätä huimaa. Mossbergi olisi vemppu mutta maksaa (((vain))) 20e ja lähtönopeus on 100m/s. Tietenkin vain 12g kuulilla, mutta kaveri sellasen hommasi ku halvalla sai niin nuo ovat ihan hyviä aseita aloittelijalle. Eikä vempuissakaan mitään vikaa ole!!! Hyviä vemppujakin saa melkohalvalla esim. Tokyo Maruin Scorpion VZ-61 on aikas suosittu ja hyvä ase aloittelijoille tai sitten Cybergunin metallinen Desert Eagle (vemppu) lähtönopeus 100m/s ja hinta vain 25-30e en tarkalleen muista, mutta kaikki nuo aseet löytää ProAirsoft.fin sivuilta :)
- vh39
no tota haulikkoo en varmaa ost ku omistan jo tä:
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_320790.html- Ei.
EI KANNATA OSTAA TOTA PISLAA
Se on ihan oikeesti paska. Eikä kannata ajatella et se tulee kaupan päälle. Se hajos mulla parin viikon päästä ostosta, kantama 10 metriä. Ainoo mitä tein oli lainasin kavereille välillä.
IHAN PASKA!
Osta tukillinen/puujäljitelmä/katkaistu versio tosta aseesta, mut ei tota settiä.
P.S: Älä käytä niitä keltasii kuulii. Ne tulee verkollisten maskien läpi ja räjähtelee kaikkialle. - vh39
Ei. kirjoitti:
EI KANNATA OSTAA TOTA PISLAA
Se on ihan oikeesti paska. Eikä kannata ajatella et se tulee kaupan päälle. Se hajos mulla parin viikon päästä ostosta, kantama 10 metriä. Ainoo mitä tein oli lainasin kavereille välillä.
IHAN PASKA!
Osta tukillinen/puujäljitelmä/katkaistu versio tosta aseesta, mut ei tota settiä.
P.S: Älä käytä niitä keltasii kuulii. Ne tulee verkollisten maskien läpi ja räjähtelee kaikkialle.mää ostin jo ja oon tosta pislasta ihan samaa miältä
- kauppiass
täält mitää kande kysyy ku kauppiaat vaa omiaa kauppaaaa ja kehuu kilpaa
- Well mb04
jos haluut alle 100€ sähköaseen niin suosittelen ostamaan käytetyn
juoksuhauta.net - jauhopyssy
gsg g36c 7,2v sähköase.Matkassa tulee punapistetähtäin,silencer,vertikaalietukahva ja kuulia vain 69 euroa proairsoftilta ase lähtee melkein satasta.
- jomppa1234321
Se on 0,12g kuulilla melkein satasta, mikä mainaa, että normaalilla 0,20g kuulilla jotain 50-60m/s. Ja 0,12g kuulia ei kannata käyttää, koska:
-Ne lentää mihin sattuu. Pienikin tuulenvire, niin Tähtääminen on mahdotonta.
-Ne on usein huonolaatuisia ja rosoisia. Varsinkin värikkäät. Ainoa poikkeus on Diablon uudet 0,12g kuulat, jotka ovat ihan hyviä.
-Lähtevät leijumaan, joka meinaa sitä, että kevyillä kuulilla ilmanvastus hidastaa kuulaa todella nopeasti, koska kuulalla ei ole tarveeksi voimaa, eli iskuenergiaa.
Ja näinollen putoavat nopeasti, eli kantama on huono.
Ja ei se ole se lähtönopeus mikä ratkaisee vaan se iskuenergia, eli joule määrä. joka on tuossa aseessa n. 0,5J
Esim.
0,12g kuulilla 93m/s=n. 0,5J ja kantama noin 25m hyvin säädetyllä hopilla.
0,20g kuulilla 93m/s=n. 1,0J ja kantama noin 50m hyvin säädetyllä hopilla.
Ja aseen lähtönopeus eri painoisilla kuulilla ei vaikuta aseen joule määrään, sillä painavammat kuulat (0,20g) lähtevät hitaammin, mutta niillä on enemmän liike-energiaa, jolloin ne lentävät lyhyemmän matkan, mutta nopeammin ja tarkemmin ja ne sattuvat kohteessa yhtä paljon (siis vähän), kuin 0,12g kuulat.
Joten näillä perusteluilla kannataa ostaa mielummin, joko Cyman G18C, tai Galaxyn MP5K.
Tulipas taas pitkä selostus, mutta toivottavasti, edes joku ymmärsi. Saa kysyä jos jäi kysyttävää.
- Kysy_En_Vastaa
ampuuko toi : http://www.milgear.fi/kauppa/ak47-cyma-cm028-p-360.html?osCsid=eb8e0f33f54378e56bd50db2bcb55043 ase sarjatulta ? olis kiva tietää..
- jomppa1234321
Oikeesti. Yritikkö ees ite etsiä tuota tietoa?
Ensimmäinen tulos youtubesta haulla "Cyma cm028 shooting".
Ja ettei olis liian vaikeeta niin, HUOM! kohta "2:30"!
http://www.youtube.com/watch?v=7i99BQvkSe8 - joku vaan
Osta joku 20€ vemppu haulikko ja joku 50€ pisla, niin sillä pärjää hetken :)
- Sama_Kysyjä
Näkojään ampuu aika hienoo sarjatulta ;D
- pistoolin etsijä
Hei olen alottelija aijon ostaa alle50e jousikäyttösen pistoolin.Minkä mä ostan?AUTTAKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164