hei, osaako kukaan neuvoa miten Espoon seudulla voi saada lapsettomuushoitoja. Miehelleni on tehty vasektomia edellisessä liitossa (hänellä on 4 lasta). Minulla ei ole lapsia. Olen ollut raskaana, mutta raskaus meni kesken. Nyt haluaisimme yhteisen lapsen.
Kaikki neuvot tervetulleita.
Lapsettomuushoidot Espoossa
ensi vuonna äiti?
1
124
Vastaukset
Hei!
Kiitos kysymyksestäsi. Pääkaupunkiseudulla on useita lapsettomuushoitoja tarjoavia klinikoita yksityissektorilla, joihin voitte varata käyntiajan. Mahdollisuutena voi olla siittiöiden kivesbiopsia ja ns. mikrohedelmöityshoito.
Toisena vaihtoehtona on ottaa yhteyttä pääkaupunkiseudun yksityisklinikoihin, jos haluatte tietoa vasektomian purkuleikkauksista. Netistä löytyy tarkempia yhteystietoja hakusanoilla "vasektomian purku, "steriliaation purku".
Ystävällisin terveisin,
Anna-Kaisa/Väestöliiton klinikat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351