Hei!
Meillä lapsettomuutta takana jo useampi vuosi. Kaksi IVF yritystä takana joista toinen ICSI. Viimeisimmän hoidon jälkeen selvisi munasoluissani olevan pahasti häiriöitä. myöhemmin kesällä edessä kolmas ja ilmeisesti viimeinen julkisella puolella tehtävä hoito. Tarkempaa tietoa "viastani" en tiedä sen vaan lääkäri sanoi että onnistumis prosenttini on huonompi. yhtään hedelmöittynyttä ei ole edellisissä hoidoissa saatu rakkuloiden hyvästä määrästä huolimatta eikä odotukset ole hurjemmat seuraavastakaan hoidosta.
Onko lahjamunasolulla paremmat mahdollisuudet? Voiko väestöliiton lahjamunasolu jonoon päästä jo vaikka julkisella puolella onkin vielä ICSI hoito parin kuukauden päästä edessä? Onko hoitoon pääsemiseksi joitain ehtoja?
Kiitos jo etukäteen.
Lahjasolu
kati
1
140
Vastaukset
Hei!
Kiitos kysymyksestäsi. Luovutetuilla munasoluilla tehtävien hoitojen tulokset ovat erittäin hyvät ja voitte varata neuvontakäyntiajan milloin vain haluatte.
Hoitoon liittyy monenlaisia asioita, joista kerrotaan klinikkakäynnillä.
Jonoon ei voi tulla ilman klinikkalla käyntiä. Hoitoon pääsemiseksi ei ole mitään sellaisia ehtoja, joita ei olisi arvioitu jo omilla soluilla hoitoja aloitettaessa.
Kannustan hoitoihin, mikäli omilla soluilla toivottua tulosta ei saavuteta.
Ystävällisin terveisin,
Anna-Kaisa/Väestöliiton klinikat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349