En tiiä tajuutteko mitä yritän selittää (en tarkota et olisitte tyhmiä) eli siis kuulin tivoli sariolassa siin waltzerissa ja twisterissä ihan sika hyvän biisin sellast koneel tehtyy musiikkia ja niiku sellast nopeeta "di di di dii di di di dii" :D ja sit sellast aika nopeeta ja jotenki aik korkeelta menee se biisi. en oikee osaa kuvailla mut jos vaik laittelette youtubesta linkkejä johonki semmosiin biiiseihin ni jos oikee vaik sattuis kohalle ni ilmottaisin sitten.. :) siin ei mun muistaakseni lauleta melkein yhtään tai sitten ei ollenkaa mitään..
apuaaa
help meee
1
138
Vastaukset
- re:help meee
tämä on ainakin suomalaises dj tekemä ja nopeaa ja koneella tehtyä ?http://www.youtube.com/watch?v=-vFms-8cQqE&feature=related
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329