Eli minulla on dilemma, ennen kuin aloin nykyisen ukkoni kanssa yhteen niin hän sanoi että hänen exänsä on ottanut siltä niin paljon suihin että hän ei siitä enää laukea ja ei enää ole siitä niin innostunut. Ollaan nyt oltu yhdessä kohta parivuotta ja minä itse tykkään ottaa mieheltä suihin ja haluaisinkin, mutta en ole mieheltäni vielä ottanut kun aina on se eksä sielä mielessä(minulla) ja miehen sanat. Pitäisikö vaan ottaa mieheltä muna suuhun ja unohtaa miehen sanat. Ja unohtaisiko mies omat ennakkoluulonsakin ja ehkä nauttisi minut antamasta nautinnosta. Ja itsestäkin ehkä saattaa tuntua siltä että olenko sitten huono ottaan suihin jos mies ei tule tai että oliko se eksä nyt sitte kuitenki parempi. Haluaisin vain tuntea mieheni peniksen suussani ja laukeamisella ei minusta ole niin väliä, voihan sitä tehdä esileikkinäkin... Miten hoitaisin tämän ekan suihinoton alta pois ja selvittäisin kiinnostuksen? Neuvoja ja onko kellään samanlaista kokemusta. Miehet voiko suihin ottoon kyllästyä?? Ainiin ja olen nainen.
Haluaisin ottaa suihin
10
1367
Vastaukset
Mulle kyllä kelpais..En kyllästy ikinä.;) Neuvoja en osaa oikein tuohon sanoa, koska jokainen mies ja nainen on oma yksilönä. En osaa puhua miehesi puolesta..
- asdwqwee
Tule eka harjoittelemaan mun kullilla niin varmasti miehesi rupeaa nauttimaan siitä. ;) asun seinäjoella ja olen 18 vuotias.
- Halukas ottamaan suihin!
Asdwegwee: oon itsekki 18v tyttö & tekis mieli ihan helvetisti ottaa joltai suihin ;)
- isotpuheet
asdwqwee tulee housuihinsa ku näkeekin naisen alasti.. teini
- En ymmärrä
Miten suihinottoon voi kyllästyä sen kummemmin kuin pilluun?
- popsi porkkanaa :)
>>Pitäisikö vaan ottaa mieheltä muna suuhun ja unohtaa miehen sanat.
Vastaat itse omaan kysymykseesi - juuri näin.
>>Ja unohtaisiko mies omat ennakkoluulonsakin
>>ja ehkä nauttisi minut antamasta nautinnosta.
Veikkaampa että näin kävisi
>> Haluaisin vain tuntea mieheni peniksen suussani
Kyllä sinulla on oikeus ajatella myös itseäsi ja omia tykkäämisiäsi eikä pelkästään miehen
>>ja laukeamisella ei minusta ole niin väliä, voihan sitä tehdä esileikkinäkin...
Nimenomaan! Esileikkinä se on kaikkein parasta.
>>Miten hoitaisin tämän ekan suihinoton alta pois ja selvittäisin kiinnostuksen?
Sellaisena hetkenä kun teillä menee hyvin, niin samalla kun muutenkin esileikkinä hellit miestäsi niin otat -kysymättä/sanomatta mitään ja ilman sen suurempaa numeroa - hänen peniksensä suuhusi. Ja teet sitä vain vähän aikaa (vaikka sulla tekisikin mieli pidempään), ihan selvästi vain esileikkinä eikä tarkoituksena saada häntä tulemaan (tämä on tärkeää!).
Jos mies kysyy jotain tyyliin " mitäs tuo nyt oli tms", niin vastaat vain kepeästi " tykkäsin vaan tehdä niin" ja jatkat hommia, ette jää siinä kohtaa siitä sen enempää puhumaan. Jos miehesi ihan suoraan kieltää heti tai ottaa peniksensä pois suustasi (jota en kyllä usko), niin sitten vaan jatkat hommia niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Puhumisten aika on myöhemmin.
Huomaa tuo,että ota suihin vain vähän aikaa. Eli "kiusaat" miestäsi, annat vähän alkupaloja, niin eiköhän hän tartu koukkuun :)
Jos miehesi ei mitenkään kommentoi, niin ensi kerralla sama juttu. Mutta edelleen vaan esileikkinä ja vain hitaasti pidentäen sitä suihinoton kestoa.
Kyllä se siitä!- Naatiskelija
Kiitti, toi oli oikein hyvä :D
- ÄläMietiExää
No hei!! Mun mies taas ei jostain omasta henkisestä blokista johtuen ole koskaan lauennut kenenkään suuhun. Itsekin tykkään ottaa mieheltä poskeen, mutta tämä on turhauttavaa koska leuat ovat tarpeeksi pitkän imeskelyn jälkeen ihan puutuneet... :D Olen kyllä päättänyt vielä onnistua vielä joku päivä. Anna sinäkin mennä vaan :)
- Aino.La
moi
laita sormi miehen eturauhaseen , jo on kumma jos ei seiso- Naatiskelija
Ei se siitä ole etteikö sillä seisois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164