Olin yks päivä luistelemassa ja kesken lenkin alkoi tulla vettä kuin saavista ja tietysti asfaltti kastui melko nopeasti. Olin sateen alkaessa n. 15km päästä kotoa, joten oli pakko luistella sillä märällä asfaltilla ja se ei tee laakereille hyvää ja sen huomasin kotona. Laakerit rahis ja hiekkaa oli todella paljon ja vieläkään en ole saanut kaikkea hiekkaa sieltä laakereiden sisältä pois. Onko jollain jotain hyvää keinoa putsata noita laakereita? Laakerit ovat siis ILQ9. Putsasin pintapuolelta ne heti lenkin jälkeen ja hiekkaa on lähtenyt luistellessa pois ihan kiitettävästi, mutta ei ne vielä täysin puhtaat ole.
laakerien puhdistus
rullailijaa
1
493
Vastaukset
- kuukelilaakeri
Täältä löytyy: http://www.katukiitajat.fi/yleista-luistelusta/yksi-laakerihuoltotapa/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595