Oon opiskelija, asun kotona kaukana koulusta, porukat erittäin velkaantuneet, opintotuki 112e/kk, bussikortti 108e/kk, ikä on sit lähempänä 25 kun 20. Näin kun se elämä hymyilee niin onko sossulta mahdollista saada jo jotain asumistukea asuntoon jota ei ole vielä. Eli voiko ne maksaa mun takuuvuokran jos löydän kämpän jostain?
Joo otan kyllä asiasta vielä selvää mutta se nyt menee vasta ens maanantaille mutta onko se edes käytännössä mahdollista?
Voiko sossu maksaa takuuvuokran?
3
393
Vastaukset
- 5 + 3
Opiskelija saa yleensä muuta tukea vasta kun on ottanut opintolainaa. Paras olisi, jos voisit saada jotain hanttihommaa pariksi illaksi viikossa ja kesäksi.
Opiskelun plussapuolena taas olet oikeutettu hakemaan edullista opiskelija-asuntoa.- peräkamarinpoega
Tässä ollaan jo 3000e auki sampolle ja jonossa ollaan opiskelija-asuntosäätiöön ja jostain pitäs niillekin taikoo se n.300e jos sieltä vapaita löytyy. Töitäkään ei tarvii näköjään tehä kun mihinkään ei pääse. Jos ois kesäks saanu töitä niin eihän tuo ois mikään ongelma ollu. Oikeesti alkaa olee mielenterveys heikoilla.
- 5 + 3
peräkamarinpoega kirjoitti:
Tässä ollaan jo 3000e auki sampolle ja jonossa ollaan opiskelija-asuntosäätiöön ja jostain pitäs niillekin taikoo se n.300e jos sieltä vapaita löytyy. Töitäkään ei tarvii näköjään tehä kun mihinkään ei pääse. Jos ois kesäks saanu töitä niin eihän tuo ois mikään ongelma ollu. Oikeesti alkaa olee mielenterveys heikoilla.
Ehkä voit saada sossusta ainakin lainaa, kysy sieltä. Sossuhan ei muutenkaan kai anna rahaa vuokratakuisiin, vaan jonkun takauksen, että maksavat ne tarvittaessa. Voi olla, että sitten karhuavat takaisin, jossain sopivassa välissä, tai en tiedä.
Iltatöitä talvisin on usein helpompi löytää kuin kesätöitä, ja kyllä niistäkin jotain tienaa. Riippuu tietysti vähän, missä päin asuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748