Sain tässä hiljattaen tuon jing gong g36c:n olin tyytyväinen aseen ulkonäköön ei mitää rösöisiä muovi pintoja muuten hieno ase. Kun olin ladannut akun 1100mah 12h mikä oli suositeltu asen oston yhteydessä ostin aseeen siis airsoftnet:stä. Joo eli kun olin akun ladannut ajattelin no kokeillaampas sitten. Semi:llä kuului normaali ampumisen ääni (niin kuin muillakin sähköillä). mutta kuula ei tullut koitan saman autolla kuulia ei tullut. Tarkistin highcapin olin rullannut sen kuulat olivat 0.20g ja 6mm näitä ase käyttää (laatikon mukaan)
Koitin tämän useamman kerran joka kerta tuloksetta. Ase kuulostaa ja näyttää kaikin puolin ehjältä tutkin piipun ettei ollut mitään tukostakaan. Voiko ase olla niin sanottu "maantai kappale". Mikä tähän apuna??? ehdotuksia tai onko jollain samankaltainen ongelma joskus ollut? Olisin kiitollinen jos tähän saisin apua tai jonkin kaltaisen vastauksen.
jg g36c
7
118
Vastaukset
- jomppa1234321
Vika on aika varmasti vain lippaassa. Kun laitat lippaan aseeseen ja otat sen pois, niin putooko sieltä muutama kuula, kun otat sen pois? Jos ei, niin sitten lipas ei syötä jostain syystä. Kokeile painaa lipasta ylöspäin samalla, kun ammut.
Ja sitä hi-cappiahan pitää rullata vielä paaaaljon, senkin jälkeen kun ne kuulat on noussu sieltä. Siihen astu kunnes rupee kuulumaan selvää naksutusta.
Ja sitä voi rullata vielä senkin jälkeen, kun se on kiinni aseessa. Tämä olisi jopa parempi.
Nämä vain tällaisia aloittelijavinkkejä. Älä loukkaannu. lippaan laiton jälkeen ja pois oton jälkeen aseesta putooa 4 kuulaa 1 jää siihen sisälle.
G36c Hi capeis on paljon syöttöhäiriöt
Tuleeko piipusta ilmaa kun ampuu?
- XD!?!¡¿¡¿
no siis TAA¡¡¡
- Perusoftaaja
Juu mullaki jg:n g36c, mahtava ase! Itselläni oli sama vika aseessa, itse sain aseen toimimaan sillä, että käänsin aseen ylösalaisin, ja smmuin muutama kymmentä kutia, sitte toimi hyvin (ja toimii vieläkin!)
Kun ammun nyt semillä ase ruiskaisee 2 kuulaa jokseenkin pienellä nopeudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763