Onkos täällä eläinlääkäriä?
Eläinlääkäriä?
13
3046
Vastaukset
- OLisko noista apua
Harjavalassa ei ole. Kokemäen tilannetta en tiedä koska välillä ja välillä ei.
Itse löysin lemmikeilleni pätevän ja asiantuntevan lääkärin Eurasta. Eläinlääkäri Leena Pohjola on hyvä. Suosittelen.
Jos tarvitset päivystävää eläinlääkäriä niin älä vie Poriin. Siellä on yleensä päivystämässä miespuolinen lääkäri jolla taidot eivät riitä alkeellisempaakaan
toimenpiteeseen. Hämeenlinnassa on 24/7 auki oleva asema.- entinen Hvaltalainen
Kuka hullu lähtee Hämeenlinnaan asti eläinlääkäriin!!! Nokialla ja Tampereella on pilvin pimein hyviä eläinlääkäreitä ja lyhyempi matka, ihan kohtuullinen.
- Anonyymi
Suosittelen kokemäkeä ☺️
- Anonyymi
Kyllä Harjavallassa on asiallinen ja edullinen eläinlääkäri ja ajan saa pikaisesti.
- o.I.o
Okei :) Kiitos!
Kun olin ymmärtänyt, että jokaisella kunnalla kuitenkin pitäisi olla kunnaneläinlääkäri? ja onhan täälläkin, jonkun el.lääk. numero, mutta epäilin tosiaan tuota vastaanoton mahdollisuutta.
Olen myös kuullut positiivista palautetta Eurasta, eli sinne sitten ;)
Ja on myös Porin päivystyksessä käyty löytöeläimen kanssa, ja oli ensimmäinen ja viimeinen kerta.
Paneliassakin ja ilman ajanvaraustakin yhtenä päivänä viikossa, mutten myöskään pitänyt paikasta, vaikka siellä kahdesti tullut käytyä...
Ja Nakkilastakin lopettanut? - Oodi
Harjavallan eläinlääkärit työskentelevät terveyskeskuksessa lähinnä vuodeosaston puolella.
- Puujalkoja
Alkaneet hevostelemaan?Vai naukuvat tyhjästä?Tai haukutaanko ehkä tyhjästä?
- paluu.muuttaja
Kunnan eläinlääkäri löytyy Euran Paneliasta. Harjavallan kotisivuilta löytyy yhteydtiedot.
- montaa mieltä
Onneksi kirjoitut kunnan etkä kunnon. Eläinlääkäreitä on monenlaisia ja tästä kunnan lääkäristä ei monellakaan pieneläimen omistajalla ole enemmälti positiivista sanottavaa.
Mutta jokainen saa tehdä vapaasti valinnan ja jos joku on sieltä saanut apua lemmikilleen niin onneksi olkoon. montaa mieltä kirjoitti:
Onneksi kirjoitut kunnan etkä kunnon. Eläinlääkäreitä on monenlaisia ja tästä kunnan lääkäristä ei monellakaan pieneläimen omistajalla ole enemmälti positiivista sanottavaa.
Mutta jokainen saa tehdä vapaasti valinnan ja jos joku on sieltä saanut apua lemmikilleen niin onneksi olkoon."Onneksi kirjoitut kunnan etkä kunnon."
Jos siellä on vielä se sama nainen kuin 2v. sitten, niin olen täysin samaa mieltä. Ei mitään positiivista sanottavaa kyseisestä tapauksesta.- samapa sama
nimimerkinomistavalukija kirjoitti:
"Onneksi kirjoitut kunnan etkä kunnon."
Jos siellä on vielä se sama nainen kuin 2v. sitten, niin olen täysin samaa mieltä. Ei mitään positiivista sanottavaa kyseisestä tapauksesta.Sama nainen edelleen hommissa.
- Anonyymi
On Harjavallassa eläinlääkäri. Puhelinaika 8-9 arkena. Myllykadulla vastaanotto kello 16.00 asti. Puhelinnumero kaupungin sivuilla. Päivystys 16.00 jälkeen ja viikonlopulla muualla. Sekin numero on kaupungin sivuilla.
- Anonyymi
Minulla pelkästään hyviä kokemuksia, edullinen ja helposti saavutettava,
Nim.merkki tyytyväinen asiakas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264170- 2563684
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161492Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4071332Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏301050