eli miten harjoitella niin eetä pääsee mahdollisimman nopeasti
skorppiooniin.
Osaan kyllä rintaseisonnan mutta en saa siitä skorppioonia. Notkeutta minulla
kyllä on. Olen vetänyt kerran skorppioonin mutta se tapahtui liukkaalla kumpareella kun näytin kaverilleni rintaseisonnan. se oli siis vahinko ja
selkä oli kipeä pitkään help me
skorppiooni aaaaaaapppppppuuuuuuuuuaaaaa
oppia ikä kaikki????
1
150
Vastaukset
- Flex B
valmentaja auttaa:) ku oot rintaseisonnassa nii laita jalat koukkuun ja maahan ja sit kasillä vauhtia mutttt taakse se on vielä kivempaa mee vaan siltaan, koukista kädet, mee rintaseisontaan ja ponkase pois:)saatko pään peppuun ku taivutat lämpimänä? jos saat nii se on sit ihan helppoa:)sit selänlämmittimet on kätsiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667