Eli kunnassa ajankohtaisena olevan, johtaja-Mikon ja minun välillä ei ole mitään yhteistä. Olen kerran hänet jossain tavannut, muistaakseni toistakymmentä vuotta sitten. Mutta se pääasia, eli minun oikea nimeni ei ole mikko eikä minulla ole mitään tekemistä tämän herran kanssa.
Hattua toki nostan, että omasta kunnasta löytyy halukas rekeä vetämään, mutta se ei taas minulle kuulu, kun en enää maksa kuntaan verojakaan enkä asu enää siellä vakituisesti. Tämmöinen tuli vain tässä pilkkikisojen yhteydessä esiin yhdessä tilaisuudessa, joten korjataan se nyt tässä, ettei kenellekään jää vääriä luuloja.
Väärinkäsityksien välttämiseksi
4
180
Vastaukset
- PELLEJÄ
Ainahan täällä juorutaan. Mutt kukin tietää asiansa paremmin kuin sivulliset joten pyttyä pesään vain.
- IsoPahaSusisi
Totta kai nimesi on Mikko, kysymys on vain siitä, kuka niistä. Oletko Koo, Mii vai Kipinä? Mitä sanot jos puhkun ja puhallan sinut maahan ja syön parempiin suihini, ainakin yhteen niistä. Otetaan luulot pois, väärät myös, mutta millaisia ne oikeat ovat? Puhalletaan yhteiseen hiileen, lottaa ottaan ja kato pelkele, se on siinä!!!
- karvamaisteri
Meitä ei vähempi voisi kiinnostaa vaikka oisit poronpaska
- korvaministeri
Mistä lähtien se olis omin päin osannu kirjottaa, kengänpohjiin korkeintaan. Eikä niihinkään, ko muistaa pittää poronpaskapussit aina matkassa ja käy tyhjentämässä Nepalissa hyysikkään, ettei nyt sentään ihan pusikkoon tai pellolle. Hygienia on tärkeää myös tunturissa, joten mars siivoamaan tuntureilta poronpaskat pois. Muistakaa pestä kädet ettette saa myyrätartuntaa tai vielä pahempaa, esimelkiksi rottakuumetta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294